X-Factor Remee.
Fra : Ukendt

Dato : 01-03-08 00:05

Har han nok et eller andet kørende med Line siden har ikke ville være
bekendt at stemme vocaloca ud, så havde Line jo ikke flere deltager med og
det er jo synd for hende.

Liza havde fortjent at gå vidre efter min mening.

kimila

Fra : Thomas H.

Dato : 01-03-08 00:11

"kimila" <kimila snabel a mail dot dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det er jo synd for hende.
>
> Liza havde fortjent at gå vidre efter min mening.

Selvom Vocaloca heller ikke lige er min type musik, så kan jeg ikke helt
forstå modstanden af dem, de er da SUPER gode til det de laver!
En ting er at kopiere en flerstemmig sang, men de laver 4- og 5-stemmig sang
ud af melodier der normalt kun synges enkeltstemmig, dvs. de laver selv
harmonierne, det har jeg sgu stor respekt for. Jeg synes også de virker
dejligt nede på jorden, kan tage lidt pis på sig selv og virker ret
professionelle.
Om de kan lave plader ved jeg ikke, men det ville da være forfriskende i
stedet for en ny kedelige kvindelig sangerinde som der er millioner af i
verden.

Fra : Martin Bak

Dato : 01-03-08 00:14

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Om de kan lave plader ved jeg ikke, men det ville da være forfriskende i
> stedet for en ny kedelige kvindelig sangerinde som der er millioner af i
> verden.

Ja, -en mandlig sangerinde, -Dét ville der vær noget nyt i.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Thomas H.

Dato : 01-03-08 00:15

> Ja, -en mandlig sangerinde, -Dét ville der vær noget nyt i.

Så du ikke melodi grand prix sidste år?

Fra : Martin Bak

Dato : 01-03-08 00:12

> [...]
> det er jo synd for hende.
>
> Liza havde fortjent at gå vidre efter min mening.

Jeg er sådan set enig med dig i, at Lisa er klar bedre end Vocaloca. De
synger ikke rent, og har slet ikke format som f.eks. Basic.
Men konkurrencen er også en konkurrence mellem dommerne. Og det har ganske
givet spillet ind, at alle andre grupper er væk og Vocaloca er det eneste
Line har tilbage. Men at tro at de har noget kørende er nok lidt for
konspirativt. Det må jeg indrømme, at det tror jeg ikke. Men jeg er da
sikker på, at de godt kan lide hinanden. Altså sådan rent kollegialt.

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 01-03-08 01:46

> Men at tro at de har noget kørende er nok lidt for konspirativt. Det må
> jeg indrømme, at det tror jeg ikke. Men jeg er da sikker på, at de godt
> kan lide hinanden. Altså sådan rent kollegialt.

Jer tror godt du ved hvad jeg mener.

Tænk lige på sidste uge hvor Remee sagde at det må Line afgøre, jeg er
næsten sikker på at han godt ville have at det var Raiden der gik vidre men
var en tøsedreng og gav bolden vidre til Line.

kimila

Fra : Sv-e

Dato : 01-03-08 00:14

kimila skrev:
> [...]
> det er jo synd for hende.
>
> Liza havde fortjent at gå vidre efter min mening.

Ja det var et svagt og ulødigt argument !

/Sv-e