Dagens ord er Night eller Nights
Fra : Pernille

Dato : 21-02-08 19:50

Undskyld!
Jeg sagde jo, at jeg ikke havde fod på det!
Jeg har meget, jeg skal lære!!!
Jeg siger, tak for tilliden!
Jeg fik lov til at vælge ord. Jeg vælger "Night" eller "Nights".
Jeg lægger ud med Moody Blues med "Nights in White Satin"
http://youtube.com/watch?v=13uWfr_EY1o&feature=related
fordi, jeg synes, at den er fantastisk smuk, og kan bringe os fra det sorte,
ind i den mørke nat.

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-08 20:07

On Thu, 21 Feb 2008 19:49:59 +0100, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>Jeg sagde jo, at jeg ikke havde fod på det!

Et par tæer er der da på fast grund kan jeg se

> [...]
>http://youtube.com/watch?v=13uWfr_EY1o&feature=related
>fordi, jeg synes, at den er fantastisk smuk, og kan bringe os fra det sorte,

Helt og aldeles enig, det er bare sådan et flot nummer.

--
vh Alex
http://www.myspace.com/musikfotografen

Fra : Pernille

Dato : 21-02-08 20:10

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://youtube.com/watch?v=13uWfr_EY1o&feature=related
> fordi, jeg synes, at den er fantastisk smuk, og kan bringe os fra det

Ok, jeg kan slet ikke vente med at komme med den næste...

The Doors - End of the Night.
http://youtube.com/watch?v=iERil2Tz1Mg&feature=related

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-08 20:23

On Thu, 21 Feb 2008 20:09:54 +0100, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>Ok, jeg kan slet ikke vente med at komme med den næste...
>
>The Doors - End of the Night.
>http://youtube.com/watch?v=iERil2Tz1Mg&feature=related

Hov hov, nu må du lade vi andre komme til

Din næste opgave er at finde en vinder en gang i morgen, så læn dig
tilbage og nyd det vi serverer for dig :)

Fra : Pernille

Dato : 21-02-08 20:35

> [...]
>
> Din næste opgave er at finde en vinder en gang i morgen, så læn dig
> tilbage og nyd det vi serverer for dig :)

Åh nej da! Jeg skal prøve, men der er rigtig mange gode sange om "night".
Jeg kan komme med flere lige nu, men ok... Jeg læner mig tilbage.
Så er jeg spændt på, om andre tænker på dem, som jeg gør.
Det er altid rigtig sjovt at se, hvad andre finder på...
- Jeg skal lige lære det.

Fra : sigurno

Dato : 21-02-08 22:52

Manticora Forever Carousel

http://www.youtube.com/watch?v=txCAfNP3MLo

Horses, dragons, demons, you'll feel the magic of the tour as speedy,
merging lights create a dizzying blur in the freezing night.

Jeg ved ikke hvorfor nogle stykker "hakker" og om det kun er hos mig?

Sigurno

Fra : kautaq

Dato : 21-02-08 23:08

sigurno skrev:

> Manticora Forever Carousel
> http://www.youtube.com/watch?v=txCAfNP3MLo

> Jeg ved ikke hvorfor nogle stykker "hakker" og om det kun er hos mig?

Det er forbindelsen. Jeg har også problemer, selv med min
4gB-fætter her i Århus N!

The Jam - Down In The Tube Station At Midnight
http://www.youtube.com/watch?v=lGsyL6DhgPU&feature=related

Mike

Fra : Hauge

Dato : 21-02-08 20:15

Pernille wrote:
> Jeg fik lov til at vælge ord. Jeg vælger "Night" eller "Nights".

Så vil jeg da lige kaste introen til det helt store i start80'erne

Knight Rider Intro
http://youtube.com/watch?v=ZffqanrFE8Q
http://www.youtube.com/watch?v=bykGaVXx3Ck&NR=1

Murray Head - One Night In Bangkok
http://www.youtube.com/watch?v=QUuV-FE8uE0

Mvh Hauge

Fra : Pernille

Dato : 22-02-08 16:32

> Så vil jeg da lige kaste introen til det helt store i start80'erne
>
> Knight Rider Intro
> http://youtube.com/watch?v=ZffqanrFE8Q
> http://www.youtube.com/watch?v=bykGaVXx3Ck&NR=1

Hauge, du får stafetten denne gang.
Grunden er "Knight Rider Intro". Ikke at jeg er vild med musikken, men mere
fordi den minder mig om, da mind drenge var små, og elskede at se det
program.
De anede ikke, hvad programmet hed, så de kaldte det altid "Den sorte bil".
Sjovt at gense og høre noget fra dengang. Tak for det!
Tak for alle natsangene, og fordi jeg måtte prøve at have stafetten!
Now take it away Hauge!

Fra : Hauge

Dato : 22-02-08 19:27

Hej Pernille
Pernille wrote:
> Hauge, du får stafetten denne gang.

Jeg takker

> Grunden er "Knight Rider Intro". Ikke at jeg er vild med musikken,
> men mere fordi den minder mig om, da mind drenge var små, og elskede
> at se det program.

Ja den minder mig om at jeg så den som ung, dog på tysk, da den på det
tidspunkt ikke var kommet på DR endnu

> Now take it away Hauge!

Aj duh.

Mvh Hauge

Fra : kautaq

Dato : 23-02-08 12:45

Hauge skrev:

> Knight Rider Intro
> http://youtube.com/watch?v=ZffqanrFE8Q
> http://www.youtube.com/watch?v=bykGaVXx3Ck&NR=1

After a hard night catching evil doers, Knight Rider is
enjoying his meal.

The David Hasselhoff Video
http://www.youtube.com/watch?v=1fVzb4nSZ08&feature=related

This time for real - Hasselhoff Video
http://www.youtube.com/watch?v=Ls_uzZV51fM&feature=related

- Mike

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 21-02-08 20:39

Pernille skrev:

>Jeg vælger "Night" eller "Nights

Lionel Richie - All Night Long
http://www.youtube.com/watch?v=3c7dONn9cNo

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-08 20:42

On Thu, 21 Feb 2008 19:49:59 +0100, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>Jeg fik lov til at vælge ord. Jeg vælger "Night" eller "Nights".

Jeg vil spille 3 numre hvor Blackmore er med.

Først "All Night Long" med Rainbow:
http://youtube.com/watch?v=9OFSyBQZ3z8

Så skal vi have Deep Purple, med "Black Night":
http://youtube.com/watch?v=bFgluZqtFeQ

Til slut Blackmores Night, med "Diamonds And Rust":
http://youtube.com/watch?v=ufN54B4jUOk

To af rockens mest markante riffs, og en sang der får hårene til at
rejse sig på mine arme. Det er min cocktail til dig

Fra : Max

Dato : 21-02-08 20:51

Hej Pernille

> Jeg har meget, jeg skal lære!!!

Ja, men du lære, og det er godt gået.

Du får lige en gammel traver

THE NIGHT HAS A THOUSAND EYES - BOBBY VEE
http://youtube.com/watch?v=kOG3IZvuCSs&feature=related

--
Mvh Max

Fra : B. Sørensen

Dato : 21-02-08 20:55

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> Jeg fik lov til at vælge ord. Jeg vælger "Night" eller "Nights".

Det er blevet en hel sport at lade søg-funktionen finde sange, der
indeholder dagens ord, for så bagefter at lede efter dem på tuben.
Dette er, hvad homøret i aften var til :)

Norah Jones - Nightingale :
http://youtube.com/watch?v=IP9m2pNFa60

Tracy Chapman: Baby Can I Hold You Tonight :
http://youtube.com/watch?v=zkftyHSf6sQ

CLIFF RICHARD - Miss You Nights
http://youtube.com/watch?v=c2SJ6ngRBWQ

B. Sørensen

Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 21-02-08 21:03

"B. Sørensen" <navn@adresse.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Norah Jones - Nightingale :
> http://youtube.com/watch?v=IP9m2pNFa60
>
> Tracy Chapman: Baby Can I Hold You Tonight :

Black Sabbath Neon Nights:
http://www.youtube.com/watch?v=uVTJA3ag0pA&feature=related

Nazareth This flight tonight
http://www.youtube.com/watch?v=H5p1OdK_fyI

Rainbow All night long
http://www.youtube.com/watch?v=9OFSyBQZ3z8

Mikkel

Fra : Zaccer

Dato : 21-02-08 21:06

Night!

Dodo and the Dodos. Vågner i natten.
http://www.youtube.com/watch?v=2VkQTvbMvOc

Og en jeg ikke kan finde på tuben. Men I kan få et link til teksten
Dissing/Andersens Go nu nat.
kortlink.dk/183/4u3x

En af mine favoritter med Kim Larsen. "Flyvere i natten" fra Kielgasten
http://www.youtube.com/watch?v=IICeqh1ULAc

Om natten skinner månen jo ofte. Og den beskrives ikke meget smukkere end
af Neil Young i "Harvest Moon".
http://www.youtube.com/watch?v=XQXnvNwGTAY

--
hilsen
McBrogger

Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 21-02-08 21:09

"Zaccer" <zaccer@nothing.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.youtube.com/watch?v=IICeqh1ULAc
>
> Om natten skinner månen jo ofte. Og den beskrives ikke meget smukkere end

Nightwish - Amaranth
http://www.youtube.com/watch?v=GdZn7k5rZLQ
Flot video
Mikkel

Fra : Zaccer

Dato : 21-02-08 21:11

Så smider jeg lige listen af ord ind.
Tidligere ord: Ace, Alone, Animal, Army, Beautiful/Smuk, Birthday, Black,
Blue, Country, Cowboy, Crazy, Dad/Father, Dance, Dirty, Dream, Duo,
Evil, Eyes/jne, Fat, Fever, Forkortelser, Feeling, Fun, Funk, Genial,
Hawaii, Heart, Heavy, Highway, Hollywood, Hot, House, Hurricane, Jack,
King, Life, Light/Lys, Love, Monday, Mother, Night, Nobody, Ocean, Peace,
Pearl, Pets, Queen, Radio, Religion, Road, Rock, Rock'n'roll,
Roses/rose/Roser, Royal, Service, Skov, Small, Smile, Smoke, Snow,
Son, Stimulanser,Storby, Sun, Sweet, Søn, Tal/Numbers/0123456789,
Tomorrow, Twins, Unknown, Water, Weekend, Wine, Wood, Woman, Word,
Work, World, Yesterday, You/dig,

Og dagens statestik (Vi er oppe på 80 ord)
Anders   1
B. Sørensen   1
Dan "748" Dethlefsen   1
Erling Jensen   1
Hauge   1
Holst   1
Lars D. Christensen   1
Lars Frandsen   1
Lars Kyndi Laursen   1
Lasse Skovsager   1
Pernille Højgaard   1
Peter Westh   1
Robert Eriksen   1
Trekroner   1
Pernille   1
Allan Krautwald   2
Herluf Holdt, 3140   2
Michael Lund   2
Mikkel Bierberg-Petterson   2
Ole Thomsen   2
Rysz (8900)   2
Studo   2
Thomas Jespersen   2
kautaq   3
Per Beer Hansen   3
Poul Erik Lindaa   3
Bjarne K   4
Ivan V. Klattrup   4
Martin Bak   4
Steen Lindkvist Nielsen   4
Max   5
Mathias   6
Alex Linaa   6
Broegger   7
Grand Total   80

--
hilsen
McBrogger

Fra : Michael Lund

Dato : 21-02-08 21:39

> [...]
> Tomorrow, Twins, Unknown, Water, Weekend, Wine, Wood, Woman, Word,
> Work, World, Yesterday, You/dig,
>
> Og dagens statestik (Vi er oppe på 80 ord)

Sejt, så skal vi snart have en jubilæums runde med store præmier - ikk'

Mic.

Fra : sigurno

Dato : 21-02-08 23:24

Bon Jovi Bed of roses
http://www.youtube.com/watch?v=yVLBcGUvH-s

Godt det ikke er mig med det hoved

the moment this morning I don't know
'Cause a bottle of vodka
is still lodged in my head
And some blonde gave me nightmares

Sigurno

Fra : Ukendt

Dato : 21-02-08 21:34

Pernille wrote:
> Jeg fik lov til at vælge ord. Jeg vælger "Night" eller "Nights".

Godt valg. Det minder mig nemlig om Heavy D & The Boyz/This is your night:

http://www.amazon.com/Nuttin-But-Love-Heavy-Boyz/dp/B000002ORJ

tryk på "listen to samples".

Den er desværre ikke at finde på YouTube. ;o/

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 21-02-08 22:03

Pernille skrev:
> Jeg fik lov til at vælge ord. Jeg vælger "Night" eller "Nights".

Donald Fagen - The Nightfly
http://youtube.com/watch?v=CKP0_oivFRk

Electric Light orchestra - Nightrider
http://youtube.com/watch?v=TYCpfwBJ8m8
Dejligt nr. Face the Music

AC/DC - You Shook Me All Night Long
http://youtube.com/watch?v=Bomv-6CJSfM
AC/DC er altid gode

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : kautaq

Dato : 21-02-08 22:11

Pernille skrev:

> "Night" eller "Nights"

Tuxedomoon and Frankestein's Monster

Denne her forstår jeg ikke rigtig. Tuxedomoon spiller
In a Manner of Speaking, mens filmen Frankenstein
vises. Tja, hvad man ikke finder på YouTube

Tuxedomoon - In a Manner of Speaking
http://www.youtube.com/watch?v=VH6PIZM4PMw

F r o m D a r k n e s s t o L i g h t

mikey

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 21-02-08 22:21

Pernille wrote:
> Jeg fik lov til at vælge ord. Jeg vælger "Night" eller "Nights".

Midnight Oil med "Beds Are Burning":
http://youtube.com/watch?v=10BbpGKLXqk

Beatles med "A Hard Days Night":
http://youtube.com/watch?v=ShrdKHeAel0

Bee Gees med "Night Fever":
http://youtube.com/watch?v=ETQ3U-a4x5k

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 21-02-08 22:37

Pernille skrev:

> Jeg fik lov til at vælge ord. Jeg vælger "Night" eller "Nights".

Oscar Peterson - Night Train:
http://youtube.com/watch?v=gAHA2kl0Z8g

Weather Report - Night Passage
- desværre ingen video fundet

--
Herluf ·

Fra : Max

Dato : 21-02-08 22:49

Hej Pernille

> Jeg fik lov til at vælge ord. Jeg vælger "Night" eller "Nights".

Du får lige et stort orkester med noget måneskin

Moonlight serenade by Glenn Miller and his Orchestra
http://youtube.com/watch?v=rZmB988vvSI

og så en der ikke kan synge, men som gør det så
utroligt godt alligevel :)

Joe Cocker - When the night comes
http://youtube.com/watch?v=lJa-A2vA4L8

--
Mvh Max

Fra : Martin Bak

Dato : 22-02-08 06:40

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse
> Jeg siger, tak for tilliden!
> Jeg fik lov til at vælge ord. Jeg vælger "Night" eller "Nights".

Så er her endnu et af de numre som guitaren spiller helt på autopilot:

John Lennon: Stand by me
http://www.youtube.com/watch?v=O4_ghOG9JQM

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Studo

Dato : 22-02-08 08:49

> Jeg fik lov til at vlge ord. Jeg vlger "Night" eller "Nights".

Nirvana- Where Did You Sleep Last Night (Live)
http://youtube.com/watch?v=NEtDC6MuImU

Og desværre ikke på tube (og sangen er nævnt før)

Sort Sol - Nights in white satin

Her er da et halvt minut af den:
http://musik.tdconline.dk/servlets/2452306090224Dispatch/19/call?
htmltemplate=./track/viewtrack.htm&trackid=933542

Fra : Studo

Dato : 22-02-08 10:43

Jeg har da helt glemt denne, fra et af mine yndlingsplader:

Desværre ikke på tuben:

The the - This is the night

http://www.last.fm/music/The+The/_/This+Is+the+Night

Fra : Studo

Dato : 22-02-08 10:44

Jeg har da helt glemt denne, fra et af mine yndlingsplader der passende
hedder Dusk:

Fra : Anders M

Dato : 22-02-08 10:58

"Pernille" <Hovedst@den> wrote in message
> Jeg fik lov til at vælge ord. Jeg vælger "Night" eller "Nights".

Tina Dickow - Night Cab
http://youtube.com/watch?v=Yq5GN45Mv64
(imho den bedste fra Count To Ten)

Alphabeat (lidt nervøse?) i London med deres 10.000 Nights Of Thunder
http://youtube.com/watch?v=zjJPuhMRQtw

En rædselsfuld Eric Cartman fra South Park - Oh Holy Night
http://youtube.com/watch?v=Z3k_mQ4duqE

Og til slut en 90'er-klassiker på den sjove måde:
MC Saar & Real McCoy - Another Night
http://youtube.com/watch?v=vkg4sxF9I9s

-
Anders

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 22-02-08 15:53

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

Svenske Secret service med rigtig 80'er pop.
Secret Service - Flash In The Night
http://www.youtube.com/watch?v=ER6HYd-clxA

Meat Loaf -Hot summer night
http://www.youtube.com/watch?v=wTVueF5gN94&feature=related (Dum video, men
den anden version af sangen på YouTube var i den "forkerte" udgave)

VH Pernille (Hende den anden)

Fra : Erling Jensen

Dato : 22-02-08 18:51

var der ikke noget med at Bette Midler en gang sang :Oh my nights in black
lether - eller husker jeg galt jeg kan hvertfald ikke finde den.

mvh
Erling

Fra : Erling Jensen

Dato : 22-02-08 18:54

jeg mener selvfølgelig : knights in black lether

Erling

Fra : P.Petersen

Dato : 24-02-08 18:20

> [...]
> sorte, ind i den mørke nat.
>

>Selvom tråden er slut lykkedes det mig lige, at finde dette skønne stykke
Them: Here comes the night.
http://www.youtube.com/watch?v=Nmpx68FAW20

Fyren der synger er da vist blevet rimeligt kendt siden. Lol.

Hilsen
Pelle