"Tingelingeling" digitalt?
Fra : Steen Suder

Dato : 17-02-08 21:27

Min kone søger til en særlig fødselsdag en digital udgave af vinylsinglen
fra 1984, hvor nummeret "Tingelingeling" er på.

Svigerfar har singlen, men ingen pladespiller, der virker længere.

Hvad vi har af info:
Pladen er udgivet i 1984 til en indsamling, måske af ATV (lokaltv i Århus
dengang).
Der er to numre på: "Tingelingeling" med Lasse Christensen og et nummer med
Jack Fridthjof.

Den skulle gerne kunne lægges på en CD, så den kan spilles i
forsamlingshuset

Er der nogen, der kan hjælpe?

--
Steen Suder

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-08 21:39

"Steen Suder" <sfs_news_spam@suder.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> Jack Fridthjof.
>

> Den skulle gerne kunne lægges på en CD, så den kan spilles i

Den er ganske rigtigt udgivet som en støtteplade til ATV, hvor Lasse synger
omtalte sang på den ene side og Jack synger Don't tell your mama så den
anden side.
Jeg har den ikke...selvom jeg spillede den en del gange i radioen
dengang...hvornår skal du bruge den? Kan ikke garantere at jeg kan finde
den...men kan da godt prøve, hvis der er lidt tid at løbe på

Fra : Steen Suder

Dato : 17-02-08 22:01

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> wrote:

> [...]
> dengang...hvornår skal du bruge den? Kan ikke garantere at jeg kan finde
> den...men kan da godt prøve, hvis der er lidt tid at løbe på

Fødselsdagen (50 år er den 30. marts, så lidt tid inden ville være fint.

--
Steen Suder

Fra : Max

Dato : 17-02-08 22:18

Hej Steen

> Er der nogen, der kan hjælpe?

Send singlen til mig med posten.

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-08 22:18

> Hej Steen

> Send singlen til mig med posten.
>
> --
Ja klart en mulighed, som jeg også ville foreslå. Men jeg spurgt mig rundt
og har fundet en der kan gøre det. Havde jeg haft pladen selv, havde jeg
straks send den afsted i digitaliseret form

Fra : Broegger

Dato : 17-02-08 22:37

"Allan Krautwald" <allan_krautwald_kanelbolle.dk> skrev

> [...]
> rundt og har fundet en der kan gøre det. Havde jeg haft pladen selv,
> havde jeg straks send den afsted i digitaliseret form

Jeg er klart interesseret. Den minder mig om den første gang jeg lavede
Nytårsnatradio på Radio Århus. Der blev den af lytterne kåret til årets
hit!!! Så det vil jeg sgi gerne genhøre.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Hauge

Dato : 17-02-08 22:41

Broegger wrote:
> Så det vil jeg sgi gerne genhøre.

Det ville være suverænt, håber det bliver muligt..

Mvh Hauge

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-08 23:12

"Broegger" <thomas@removethisbroeggerne.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg er klart interesseret. Den minder mig om den første gang jeg lavede
> Nytårsnatradio på Radio Århus. Der blev den af lytterne kåret til årets
> hit!!! Så det vil jeg sgi gerne genhøre.

Hvis du også har lavet radio på Radio Aarhus, så er du måske interesseret i
vores planlagte re-union i anledning af 25 års jubilæet for Radio Aarhus'
start i juni?
Kontakt mig hvis du er

Fra : Broegger

Dato : 18-02-08 07:52

> Hvis du også har lavet radio på Radio Aarhus, så er du måske
> interesseret i vores planlagte re-union i anledning af 25 års jubilæet
> for Radio Aarhus' start i juni?
> Kontakt mig hvis du er

Jeg er da klart interesseret. Det ville da være smadder skægt. hvis du
følger instruktionen i min mailadresse må du meget gerne smide mig en mail.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Karina

Dato : 22-02-08 00:31

> Jeg er klart interesseret. Den minder mig om den første gang jeg lavede
> Nytårsnatradio på Radio Århus. Der blev den af lytterne kåret til årets
> hit!!! Så det vil jeg sgi gerne genhøre.

Heh! Den kan jeg godt huske, og jeg er lige ved at tro, at jeg også har
singlen liggende et eller andet sted. Jeg har i hvert fald haft den...
"Tingelingeling, for det gør jo ingenting"...

Jeg mindes i øvrigt også, at Jack Fridthjof i ATV også sang et nummer
sammen med en lille pige. Noget med nogle stjerner og drømme eller sådan
noget. Ringer det en klokke hos nogen? Jeg synes at erindre en linie fra
sangen, der lød noget i stil med: "Ta' mig med til Drømmeland".

Mvh
Karina

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-08 00:54

"Karina" <khjorth@FJERNoncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> noget. Ringer det en klokke hos nogen? Jeg synes at erindre en linie fra
> sangen, der lød noget i stil med: "Ta' mig med til Drømmeland".

Det har sgu nok været sammen med hans niece Sandy....hed den mon Andeby
eller sådan noget?

Fra : Karina

Dato : 22-02-08 23:50

> Det har sgu nok været sammen med hans niece Sandy....hed den mon Andeby
> eller sådan noget?

Det lyder faktisk rigtig meget som den... Noget ringer i hvert fald, og
jeg mente, at pigen skulle hedde Sandy/Sandie eller Sandra. Noget tekst
dukker frem ...

Du lyser/skinner månen over Andeby
Den ryger ind i en tordensky
[et eller andet] du og jeg

Passer det? Eksisterer det nummer noget sted, eller var det noget
"komponeret til lejligheden"-agtigt?

Karina