Yazoo kommer til Danmark
Fra : Rohde

Dato : 16-02-08 21:24

Jamen er det ikke fantastisk. Alison og Vince har slået pjalterne sammen, og
tager på tur. Første stop bliver (ta-dah): Danmark. Der er koncert med dem i
København den 27. maj. Jeg giver en øl i baren!!!

Yazoo er et af de allerførste bands jeg begyndte at lytte til, og deres lyd
er jo netop lyden af firserne. Glæder mig helt vildt. Nu er spørgsmålet kun:
hvem skal spille opvarmning? Kunne være fedt med noget Nitzer Ebb...

/Rohde (toppede i 82)

Fra : Hauge

Dato : 16-02-08 21:55

Rohde wrote:
> Jamen er det ikke fantastisk. Alison og Vince har slået pjalterne
> sammen, og tager på tur. Første stop bliver (ta-dah): Danmark. Der er
> koncert med dem i København den 27. maj. Jeg giver en øl i baren!!!

Jamen.. Jamen.. Hov... Det kan ikke passe.. Jamen.. Uh... Jeg er klar.

Mvh Hauge der hopper rundt som en lille (stor) dreng...

Fra : Martin [TMM]

Dato : 16-02-08 22:14

Hej
Hauge wrote:
> Jamen.. Jamen.. Hov... Det kan ikke passe.. Jamen.. Uh... Jeg er klar.

Hey, det ville jeg jo have sagt....

Mvh
Martin

Fra : Hauge

Dato : 16-02-08 22:15

Martin [TMM] wrote:
> Hey, det ville jeg jo have sagt....

Du er igen for langsom

Mvh Hauge

Fra : Holst

Dato : 16-02-08 21:56

Rohde wrote:

> [...]
> er jo netop lyden af firserne. Glæder mig helt vildt. Nu er spørgsmålet kun:
> hvem skal spille opvarmning? Kunne være fedt med noget Nitzer Ebb...

Tjah ... hver sin smag. Yazoo har aldrig sagt mig alverdens.

Fra : Hauge

Dato : 16-02-08 22:00

Holst wrote:
> Tjah ... hver sin smag. Yazoo har aldrig sagt mig alverdens.

Så er der vel ikke nogen speciel grund til at kommentere det. Skulle man
kommentere hvert indlæg med musik uden for sin egen smag, fik man da
rigeligt at lave.

/Hauge

Fra : Hauge

Dato : 16-02-08 22:14

Rohde wrote:
> Jeg giver en øl i baren!!!

Den holder vi dig op på
http://yazooinfo.com/live.html

Vi ses..

Mvh Hauge

Fra : Per Hansen

Dato : 17-02-08 02:06

"Rohde" <rohde@tech-point.dk> wrote in

> [...]
> deres lyd er jo netop lyden af firserne. Glæder mig helt vildt. Nu er
> spørgsmålet kun: hvem skal spille opvarmning? Kunne være fedt med

Hvis du gerne vil opleve Nitzer Ebb, så optræder de følgende planlagte
steder her i 2008:

15/5 Kinetic Festival (Montreal/Canada)
http://www.festival-kinetik.net/

5/7 Blackfield Festival (Gelsenkirchen/Tyskland)
http://www.blackfield-festival.de/

Men det er nok ikke HELT det samme som du husker, for David Gooday,
Julian Beeston og Kourtney Klein er ikke længere med i Nitzer Ebb.

Der er kun Bon Harris, Douglas McCarthy og Jason Payne tilbage.

--
Per Hansen

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 17-02-08 09:07

Rohde skrev:
> [...]
> er jo netop lyden af firserne. Glæder mig helt vildt. Nu er spørgsmålet kun:
> hvem skal spille opvarmning? Kunne være fedt med noget Nitzer Ebb...

YES! Fra tiderne med Human League, og New Order (Var det ikke omtrent
samtidig, eller er jeg ved at blive dement?).

--
Mvh,
Rasmus Bertelsen

Udskift invalid med dk for direkte mail
Livet er ej (kun) en dans på roser; heldigvis da...

Fra : Rohde

Dato : 17-02-08 10:37

"Rasmus Bertelsen" <rasbert@vip.cybercity.invalid> skrev i en meddelelse

> YES! Fra tiderne med Human League, og New Order (Var det ikke omtrent
> samtidig, eller er jeg ved at blive dement?).

Nejnej den er god nok selvom jeg tror at Yazoo (aka Yaz) var lige et par
måneder foran Human League, og at New Order først for alvor kom igennem lidt
senere da de åbnede alles øjne med Blue Monday og senere True Faith. Ak ja,
new romantic.... Det var tider!!!

/Rohde

Fra : Stig Olsen

Dato : 08-04-08 20:50

> [...]
> lidt senere da de åbnede alles øjne med Blue Monday og senere True Faith.
> Ak ja, new romantic.... Det var tider!!!

Ikke helt korrekt - Yazoo startede i 1981 - The Human League startede i
1977.

Men det er sgu' fedt de kigger forbi - glad for jeg nåede at få billetter.

Stig
www.humanleague.dk

Fra : Hauge

Dato : 08-04-08 21:02

Stig Olsen wrote:
> Men det er sgu' fedt de kigger forbi - glad for jeg nåede at få
> billetter.

Det bliver rigtigt fedt

Men nu tager jeg lige Jarres koncert i Århus i morgen , det bliver også fedt

Mvh Hauge

Fra : Hauge

Dato : 08-04-08 21:03

Hej igen
Stig Olsen wrote:
> Ikke helt korrekt - Yazoo startede i 1981 - The Human League startede
> i 1977.

Glemte lige et link til at understøtte din "påstand":
http://en.wikipedia.org/wiki/Yazoo_%28band%29

Mvh Hauge

Fra : Stig Olsen

Dato : 09-04-08 10:21

> Hej igen
>
> Glemte lige et link til at understøtte din "påstand":
> http://en.wikipedia.org/wiki/Yazoo_%28band%29
>
> Mvh Hauge

Tak for link.

Jeg er lidt af en Human League spasser, men det fremgår nok af min
hjemmeside.
Glæder mig til at høre hvordan din Jarre koncert gig - jeg var tæt på at
købe billet, men var bange for at blive skuffet.

Stig
www.humanleague.dk

Fra : Hauge

Dato : 09-04-08 13:26

Hejsa
Stig Olsen wrote:
> Jeg er lidt af en Human League spasser, men det fremgår nok af min
> hjemmeside.

Hehe, de er også suverene

> Glæder mig til at høre hvordan din Jarre koncert gig - jeg var tæt på
> at købe billet, men var bange for at blive skuffet.

Skal nok melde tilbage.
Men da jeg har set ham både i Berlin, Aalborg og Gdansk, så er det i forhold
til det, i hvert fald en lille intim-koncert Men jeg glæder mig til om
5½ time.. Hop hop hop..

Mvh Hauge

Fra : Hauge

Dato : 10-04-08 09:05

Hejsa
Stig Olsen wrote:
> Glæder mig til at høre hvordan din Jarre koncert gig - jeg var tæt på
> at købe billet, men var bange for at blive skuffet.

Den var suveren... Vil ikke være den foruden...
Sceneshowet var selvfølgelig lidt kedeligt, men de 4 virkede meget
entusiastiske, især Jarre virkede som om han var igang med noget helt andet

Men igen, lyden i Musikhuset Århus er ikke den bedste..

Men var nu lidt sjovt, vi var et par stykker med T-shirten fra
Gdansk-koncerten, og der var flere der kom hen for at snakke
Købte dog ikke noget af deres reklamegejl i går, da jeg ikke vil give 150
kr. for et 20 siders farvekatalog eller 200 kr. for en 20 kr.'s T-shirt med
lidt tryk på. I Polen kostede en T-shirt med Jarre på omkring 50 kr.

Mvh Hauge

Fra : Stig Olsen

Dato : 16-04-08 11:38

> [...]
> kr. for et 20 siders farvekatalog eller 200 kr. for en 20 kr.'s T-shirt
> med lidt tryk på. I Polen kostede en T-shirt med Jarre på omkring 50 kr.

Tak for infoen! jeg kunne heller ikke alligevel, da jeg var syg!

Nå, næste store projekt - Yazoo!!!

Nyligt interview med det sære par her:
http://video.news.sky.com/skynews/video/?&videoSourceID=1312426&flashURL=/feeds/skynews/latest/flash/yazoo_p5085.flv

Interview, hvor de afslører at de vil lave nyt Yazoo materiale!!!
woooohoooo!!!
http://www.bbc.co.uk/radio2/shows/ross/

Nyt Andy Bell & JC remix af Nobody's Diary på deres myspace side:
http://www.myspace.com/yazooofficial

Stig Olsen
www.humanleague.dk

Fra : Rohde

Dato : 12-05-08 20:44

"Stig Olsen" <stig@olsen-net.dk> skrev

> www.humanleague.dk

Lækker side. Nu hvor du (næsten) kender mig kan du ændre tallet til 4 Human
League fans i Danmark. Tallet stemme dog slet ikke, for der er sgu mange i
min omgangskreds der er med på den galej.

Ellers også en fin hjemmeside du har (Olsen net) men er der ikke en kalender
der er lidt nyere end 2k4?

Hygge..

/Rohde

Fra : Stig Olsen

Dato : 17-05-08 11:19

> [...]
> mange i min omgangskreds der er med på den galej.
>
> Ellers også en fin hjemmeside du har (Olsen net) men er der ikke en

Takker! Dejligt at høre at der trods alt ER HL fans i DK - det er en lille
eksklusiv klub primært forbeholdt de 35+
De går på tour med ABC og Heaven 17 i England her til vinter - så
tandbørsten er pakket!

Min anden hjemmeside taler jeg ikke højt om - den får jeg ikke opdateret
længere.
Der er dog en ny på vej - måske mere galleri-agtig.

Angående Yazoo:
Hold øje med "Friday Night with Jonathan Ross" hvor de optrådte for første
gang siden bruddet. Skulle være muligt at gense via
http://www.bbc.co.uk/iplayer/ ellers dukker det op på youtube før eller
senere.

Derudover kom dette via Yazoo's mailing list:

Nobody's Diary 12" Vinyl EP and digital download available now.
http://www.yazooinfo.com/ecard/index.html

12YAZ7:
A. Nobody's Diary (Andy Bell & JC Remix)
A. Nobody's Diary (Original Remaster)
AA. Nobody's Diary (Koishii & Hush Remix)

Downloads:
1. Nobody's Diary (Original Remaster)
2. Nobody's Diary (Andy Bell & JC Remix)
3. Nobody's Diary (Koishii & Hush Remix)
4. Nobody's Diary (GRN's 12" Remix)
5. Nobody's Diary (Soil In The Synth Remix) - MUTE BANK EXCLUSIVE

Hilsen
Stig

Fra : Broegger

Dato : 17-02-08 11:21

Rasmus Bertelsen <rasbert@vip.cybercity.invalid> skrev

> YES! Fra tiderne med Human League, og New Order (Var det ikke omtrent
> samtidig, eller er jeg ved at blive dement?).

Og Depeche Modes storhedstid! (Regnes af mig fra Speak & Spell til og med
Music for the masses).

Og hvis man kigger lidt ud over den rene techno så var der også fantastiske
sange fra Heaven 17.

hmmm... Det var dengang!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : ASKF

Dato : 19-02-08 20:46

Broegger ytrede sig i <Xns9A47736514ED0tbr@130.225.247.90> med dette:

>Rasmus Bertelsen <rasbert@vip.cybercity.invalid> skrev

>Og Depeche Modes storhedstid! (Regnes af mig fra Speak & Spell til og med
>Music for the masses).

Speake & Spell var meget tydeligt Vince Clarke stil og adskiller sig fra
den lyd og stil jeg ellers tillægger DM i deres storhedstid.

Det er faktisk en af de plader jeg holder mindst af, i min DM samling
der indeholder alt fra Speake & Spell til Ultra samt 28 maxi-singler.

>Og hvis man kigger lidt ud over den rene techno så var der også fantastiske
>sange fra Heaven 17.
>
>hmmm... Det var dengang!

Ja, men en god del af det er stadig værd at lytte til.
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Hauge

Dato : 22-02-08 21:01

Rohde wrote:
> Jamen er det ikke fantastisk. Alison og Vince har slået pjalterne
> sammen, og tager på tur. Første stop bliver (ta-dah): Danmark. Der er
> koncert med dem i København den 27. maj. Jeg giver en øl i baren!!!

Jeg fik så billetter til d. 26. maj, så der bliver ingen øl til mig :(

Men.. Weee.. Fik billetter, det er det vigtigste )

Mvh Hauge

Fra : Rohde

Dato : 23-02-08 17:24

> Jeg fik så billetter til d. 26. maj, så der bliver ingen øl til mig :(

Those bastards!!!!!!! Her sidder man på nåle for at få billetter til den
første koncert på turen, og hvad sker der så... Når alle billetterne er
solgt laver man en ekstra koncert FØR den anden. Det er da for åndssvagt.
Jeg vil have mine billetter byttet! Hauge du skal nok få den øl

Mvh. Søren

Fra : Hauge

Dato : 23-02-08 23:37

Rohde wrote:
> [...]
> billetterne er solgt laver man en ekstra koncert FØR den anden. Det
> er da for åndssvagt. Jeg vil have mine billetter byttet!

Håber da du kommer med d. 26., kunne da være hyggeligt.

> Hauge du skal nok få den øl

Hehe, glæder mig, så gir' jeg også en

Håber koncerten er bedre end Depeche Mode i Århus for 1½ års tid siden, det
var en skuffelse.

Mvh Hauge