Dagens ord: Pets
Fra : Bjarne K.

Dato : 14-02-08 22:38

Tidligere ord: Ace, Alone, Animal, Army, Beautiful/Smuk, Birthday, Blue,
Country, Cowboy, Crazy, Dad/Father, Dance, Dirty, Dream, Duo, Evil,
Eyes/øjne, Fat, Fever, Forkortelser, Feeling, Fun, Funk, Genial, Hawaii,
Heart, Heavy, Highway, Hollywood, Hot, House, Hurricane, Jack, King,
Life, Light/Lys, Love, Monday, Mother, Nobody, Ocean, Peace, Pearl,
Queen, Radio, Road, Rock, Rock'n'roll, Roses/rose/Roser, Royal, Service,
Skov, Small, Smile, Smoke, Snow, Son, Stimulanser,Storby, Sun, Sweet,
Søn, Tal/Numbers/0123456789, Tomorrow, Twins, Unknown, Water, Weekend,
Wine, Wood, Woman, Word, Work, World, Yesterday

Jeg var lige ud at gå en tur med mine hunde, og det gav mig ideen til
dagens ord: Pets (kæledyr)

Jeg snupper selv lige de mest oplagte, så det bliver sværere for jer

Ramones - Pet Sematary
http://www.youtube.com/watch?v=eEOZA2k3Plw

Baha men - Who let the dogs out
http://www.youtube.com/watch?v=He82NBjJqf8

Shanadoo - King Kong
http://www.youtube.com/watch?v=kwFES7j-uls

Bjarne K.

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 14-02-08 22:50

Bjarne K. skrev:
> Jeg var lige ud at gå en tur med mine hunde, og det gav mig ideen til
> dagens ord: Pets (kæledyr)
>
> Jeg snupper selv lige de mest oplagte, så det bliver sværere for jer

Denne er nok lige på kanten
men fra UFO's album -No Heavy "Pet"ting-
UFO - HIGHWAY LADY/CAN YOU ROLL HER
http://www.youtube.com/watch?v=Ji00xWuTQCU

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Dan \"748\" Dethlefs~

Dato : 14-02-08 22:54

Dan "748" Dethlefsen skrev:
> [...]

Denne er da også meget oplagt
Shu Bi Dua - Vuffeli vov
http://www.youtube.com/watch?v=JrRA-kJVcjU

og (en til lige på kanten)
Shu Bi Dua - Hvalen Valborg
http://www.youtube.com/watch?v=FH8YsM87ZaU
Godt nok et stort kæledyr, men hva.. f...

--
Dan "748" Dethlefsen
748 - KLR250 - GPZ500S

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-02-08 22:55

Bjarne K. skrev:

>dagens ord: Pets (kæledyr)

Teddy Edelman - Himmelhunden
http://www.youtube.com/watch?v=Alg3oHTAGqA

De Nattergale - Gurli, hold li'e æ hund
http://www.youtube.com/watch?v=E3KjTWsnUAo

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 14-02-08 23:17

"Bjarne K." <ej@neit.nej> enriched usenet with:

> dagens ord: Pets (kæledyr)

Katie Melua stiller det store spørgsmål om, hvorvidt katte er bedre kæledyr
end pingviner
http://www.youtube.com/watch?v=QGwuKwkUDu4

Skildpadder kunne være bedre kæledyr, hvis de havde turtle power
http://www.youtube.com/watch?v=VFsTr0kGAqU

Endelig kan man også bare have et akvarium
http://www.youtube.com/watch?v=HKQbpSLW1jE

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Fra : Lars Frandsen

Dato : 14-02-08 23:29

"Bjarne K." <ej@neit.nej> skrev i meddelelsen
> [...]
> dagens ord: Pets (kæledyr)
>
> Jeg snupper selv lige de mest oplagte, så det bliver sværere for jer

Pet Shop Boys - It's A Sin
http://www.youtube.com/watch?v=8-3jf3Vj850

B5 - Teacher's Pet
http://www.youtube.com/watch?v=ilclV1kXqnY
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Per Hansen

Dato : 15-02-08 00:19

"Lars Frandsen" <nyheder@nordholm-frandsen.dk> wrote in

> Pet Shop Boys - It's A Sin
> http://www.youtube.com/watch?v=8-3jf3Vj850

Så fortsætter vi i Pet Shop Boys kategorien:

Eighth Wonder - I'm Not Scared (skrevet at PSB)
http://www.youtube.com/watch?v=2U5sAK8ZbL0

--
Per Hansen

Fra : Max

Dato : 14-02-08 23:53

Hej Bjarne

> Jeg var lige ud at gå en tur med mine hunde, og det gav mig ideen til
> dagens ord: Pets (kæledyr)

Abekatte kan vel også være Pet's ?

Too Much Monkey Business - The Hollies
http://www.youtube.com/watch?v=PZUNPOjjs3w

og Pet's er vel Animals

Animals - The House Of The Rising Sun
http://www.youtube.com/watch?v=pRV9QCXLtHQ

og Petting har vel også noget med kæledyr at gørre :)

Eric Clapton - Willie And The Hand Jive
http://www.youtube.com/watch?v=yuoj4eyCMWo

og så nogle ikke så søde Pet's

Pink Floyd - Dogs of War
http://www.youtube.com/watch?v=xXoYeULqJks

--
Mvh Max

Fra : Studo

Dato : 15-02-08 07:43

snip

Rotter og mariehøns er vel også kæledyr...

22-Pistepirrko - Rat King
http://youtube.com/watch?v=c0Yz2qom8o0

Fra : Pernille

Dato : 15-02-08 15:43

"Studo" <rekvalmerFJERNES@googlemail.com> skrev i en meddelelse
> snip
>
> Rotter og mariehøns er vel også kæledyr...
>
> 22-Pistepirrko - Rat King
> http://youtube.com/watch?v=c0Yz2qom8o0

Jo da, men hva' mæ Mariehønen Evigglad?

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 15-02-08 17:04

On Fri, 15 Feb 2008 15:42:57 +0100, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>"Studo" <rekvalmerFJERNES@googlemail.com> skrev i en meddelelse

>Jo da, men hva' mæ Mariehønen Evigglad?

Den er også på tuben, endda i flere versioner, men find den nu selv
stil os.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Studo

Dato : 15-02-08 07:46

On Fri, 15 Feb 2008 06:43:22 +0000, Studo wrote:

> snip
>
> Rotter og mariehøns er vel også kæledyr...

22-Pistepirkko - Rat King (fastefjel)
http://youtube.com/watch?v=c0Yz2qom8o0

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-08 10:29

On Thu, 14 Feb 2008 22:37:39 +0100, "Bjarne K." <ej@neit.nej> wrote:

>Jeg var lige ud at gå en tur med mine hunde, og det gav mig ideen til
>dagens ord: Pets (kæledyr)

Første kæledyr: Slædehunde.
Frank Zappa mener ikke man skal spise sneen der hvor slædehundene
besørger deres ærinde, eller også er det noget helt andet
http://youtube.com/watch?v=j2nJn6rZdtI

Andet kæledyr: Hvalros
The Beatles "I'm The Walrus":
http://youtube.com/watch?v=sqj4viYds1U

Tredje kæledyr: Løve
En uhyggelig smuk sang fra Elton Johns nodepapir, temaet fra Lion
King:
http://youtube.com/watch?v=PkGDrV_2ehI

Fjerde og sidste kæledyr: Et jungledyr
Hugo og venner med "Wulle Wulle Wap Wap":
http://youtube.com/watch?v=U9K4BEGnB-U

--
vh Alex
http://www.myspace.com/musikfotografen

Fra : Max

Dato : 15-02-08 10:43

Hej Alex

> En uhyggelig smuk sang fra Elton Johns nodepapir, temaet fra Lion

Kan en ræv ikke være et kæledyr ?

En mere fra Elton's hånd.

Elton John - The Fox
http://youtube.com/watch?v=216IkUaiGtw

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-08 10:43

On Fri, 15 Feb 2008 10:43:08 +0100, "Max"
<Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

>Kan en ræv ikke være et kæledyr ?

Jo da, se bare her:
http://youtube.com/watch?v=VkLkLZ8Fo-M

Fra : Max

Dato : 15-02-08 10:51

Hej Alex

> Jo da, se bare her:

Ja, stik af med dig ræv.

Fox Look Like They Would Make a Great Pet
http://youtube.com/watch?v=hUjHAlLSwyQ&feature=related

--
Mvh Max

Fra : Broegger

Dato : 15-02-08 11:30

"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> skrev news:47b55fdd$0$15875
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Hej Alex

> Ja, stik af med dig ræv.
>
> Fox Look Like They Would Make a Great Pet
> http://youtube.com/watch?v=hUjHAlLSwyQ&feature=related

Nu stikker ræven af!
http://youtube.com/watch?v=RGpVLfdPV34

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Max

Dato : 15-02-08 11:41

Hej Broegger

> Nu stikker ræven af!

Og jeg stikker af med den, så slipper jeg for sødsuppen :)

--
Mvh Max

Fra : Bjarne K.

Dato : 16-02-08 21:05

> Første kæledyr: Slædehunde.
> Frank Zappa mener ikke man skal spise sneen der hvor slædehundene
> besørger deres ærinde, eller også er det noget helt andet
> http://youtube.com/watch?v=j2nJn6rZdtI

Nu går den vist ikke længere. Tror du bliver nødt til at tage over. Har
p.g.a. manglende opdragelse stort set kun kendskab til Frank Zappa via hans
Bobby Brown, så det var for mig noget nyt.

Bjarne K.

Fra : Ukendt

Dato : 17-02-08 13:03

On Sat, 16 Feb 2008 21:05:11 +0100, "Bjarne K." <ej@neit.nej> wrote:

>Nu går den vist ikke længere. Tror du bliver nødt til at tage over.

Det nåede jeg så heldigvis ikke.
Det eneste ord der findes i min lystavle lige nu er tømmermænd, så det
er vist godt det samme

> Har
>p.g.a. manglende opdragelse stort set kun kendskab til Frank Zappa via hans
>Bobby Brown, så det var for mig noget nyt.

Zappa var en meget alsidig herre, og en gudsbenådet komponist og
guitarist.

Fra : Broegger

Dato : 15-02-08 11:28

Så skal vi da klart have Pussycat Dolls med! Bedre kæledyr finder man da
næppe! http://www.youtube.com/watch?v=rPDdVwW6Cac

og en slange skal der også være plads til! Whitesnake - Here I go again.
http://www.youtube.com/watch?v=oKTiwCez6Zs

Og til alles rædsel... en teddybjørn i skikkelse af Peter Belli!
http://www.youtube.com/watch?v=xPRshmB8B64

og endeligt lidt efterladenskaber! Dogshit in my garden!
http://www.youtube.com/watch?v=JYjtBeVYsEw

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 15-02-08 16:41

Bjarne K. wrote:

> Jeg var lige ud at gå en tur med mine hunde, og det gav mig ideen til
> dagens ord: Pets (kæledyr)

Kæledyr må da være Animals, så her er de med "The House Of The Rising Sun";
http://www.youtube.com/watch?v=pRV9QCXLtHQ

Og dyr lever jo i junglen, så her er Guns'n'roses med "Welcome To The
Jungle":
http://www.youtube.com/watch?v=xtXN_EHPwSg

Og til sidst, The Muppets med "MaNaMaNa":
http://www.youtube.com/watch?v=KC9FtLQJoGM

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 15-02-08 18:54

Mon ikke oxo flagermus, ville være nuttede kæledyr ;-D
Bat Out Of Hell Meat Loaf
http://www.youtube.com/watch?v=LU_OWCt1IjA

Og hvad med et lille monster?
Meat Loaf - The Monster Is Loose
http://www.youtube.com/watch?v=JUQ3aROsuXA&feature=related

Cliff Richard - Devil Woman (Og hendes sorte kat)
http://www.youtube.com/watch?v=px7ilisAGj0

VH Pernille

Fra : Pernille

Dato : 15-02-08 19:20

"Bjarne K." <ej@neit.nej> skrev i en meddelelse
> [...]
> dagens ord: Pets (kæledyr)
>
> Jeg snupper selv lige de mest oplagte, så det bliver sværere for jer

"You and me and a dog named Boo" - Lobo.
Og "Min kat den danser tango"
In the jungle "the lion sleeps tonight.
Elvis - Just wont to be your teddybear.

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-08 20:07

On Fri, 15 Feb 2008 19:20:19 +0100, "Pernille" <Hovedst@den> wrote:

>"You and me and a dog named Boo" - Lobo.
>Og "Min kat den danser tango"
>In the jungle "the lion sleeps tonight.
>Elvis - Just wont to be your teddybear.

Selv om du ikke gider sætte links på, kunne du så i det mindste ikke
klippe det væk du svarer på, så man ikke hver gang skal scrolle en 2-3
skærme ned, for at se der ikke er noget at komme efter?

Se eventuelt her hvorfor og hvordan:

Fra : Pernille

Dato : 15-02-08 22:07

> [...]
> klippe det væk du svarer på, så man ikke hver gang skal scrolle en 2-3
> skærme ned, for at se der ikke er noget at komme efter?

Jeg skal gøre mit bedste.

Fra : Max

Dato : 15-02-08 23:12

Hej

> dagens ord: Pets (kæledyr)

Vi skal lige have en morsom en med her på falderebet

the lion sleeps tonight (animation)
http://www.youtube.com/watch?v=lyjq9RJ-_yM&feature=related

--
Mvh Max

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 16-02-08 22:52

Bjarne K. skrev:

> dagens ord: Pets (kæledyr)

Hør den lille kat, mor,
mjaver og vil ind!

Desværre kan jeg ikke finde denne smukke sang
på YouTube, men her er teksten:

Solen er så rød, mor,
og skoven blir så sort.
Nu er solen død, mor,
og dagen gået bort.

Ræven går derude, mor,
vi låser vores gang.
Kom, sæt dig ved min pude, mor,
og syng en lille sang!

Himlen er så stor, mor,
med klare stjerner på.
Hvem monstro der bor, mor,
på stjernen i det blå?

Tror du, der er drenge, mor,
der kikker ned til mig?
Og tror du, de har senge, mor,
og sover ligesom jeg?

Hvorfor blir det nat, mor,
og kold og bitter vind?
Hør den lille kat, mor,
mjaver og vil ind!

Mågerne og ternerne har ingen sted at bo.
Å, hør, nu synger stjernerne
de synger mig til ro!

--
Herluf
»deportér Akkari og alle andre illoyale imamer«

Fra : Studo

Dato : 20-02-08 20:31

On Fri, 15 Feb 2008 06:43:22 +0000, Studo wrote:

> snip
>
> Rotter og mariehøns er vel også kæledyr...
>
> 22-Pistepirrko - Rat King
> http://youtube.com/watch?v=c0Yz2qom8o0

kom igennem pladesamlingen den anden dag, og der var en titel som havde
passet ind her:
Inside the Whale - Keith the Hamster