No chance - med Bob Fish?
Fra : Ukendt

Dato : 14-02-08 22:31

Hørte denne gamle 80'er sag i dag på Radio Skive. Jeg er ikke sikker på
kunstneren, men tror det er Bob eller Bobby.

Nogen der ved hvor den kan downloades?

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Michael

Dato : 15-02-08 17:04

> Hørte denne gamle 80'er sag i dag på Radio Skive. Jeg er ikke sikker på
> kunstneren, men tror det er Bob eller Bobby.

Han hedder Bob Fish. Jeg hørte det tilbage i starten af 80'erne i første
omfang som Bucks Fizz

> Nogen der ved hvor den kan downloades?

Det er jeg ret sikker på den ikke kan - lovligt i hvert fald, da den mig
bekendt aldrig er kommet på cd og dermed en kandidat til download. Som
desværre så meget andet god musik. Men hvis du mener at kunne sove roligt om
natten alligevel, så kan du hente den her fra egen vinyl:

http://www.zshare.net/audio/763088881af52e/

Mvh
Michael

Fra : Holst

Dato : 15-02-08 17:12

Michael wrote:

> Det er jeg ret sikker på den ikke kan - lovligt i hvert fald, da den mig
> bekendt aldrig er kommet på cd og dermed en kandidat til download.

Her de spillet den på Radio Skive, så fås den nok enten som lovligt
mp3-download et eller andet sted eller på en opsamlings-cd.

Fra : Michael

Dato : 15-02-08 17:49

> Her de spillet den på Radio Skive, så fås den nok enten som lovligt
> mp3-download et eller andet sted eller på en opsamlings-cd.

Måske Radio Skive har en grammofon og en vinylsingle? Det har vi på den
lokalradio, hvor jeg selv er pladevender...

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-08 18:03

Michael wrote:

> [...]
> download. Som desværre så meget andet god musik. Men hvis du mener at
> kunne sove roligt om natten alligevel, så kan du hente den her fra

Det vil jeg så overveje.

Tak

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-08 19:17

Så vidt jeg kan google, har han også været med i gruppen "Darts".

Billede af singlen "No chance" kan ses her:

http://www.musicstack.com/item/134912506/bob+fish/no+chance+_lpz_7+inch

_Den_ har jeg spillet mange gange på den lokale.