Hvilken Prince sang har Lizzie lånt tromme~
Fra : Desser

Dato : 14-02-08 12:06

Lizzie har i sin sang - Ramt i natten - "lånt" tromme-forspillet fra et
nummer med Prince. Er der

nogen som kan huske hvad det hedder?

Hør Ramt i natten med Lizzie her:

http://www.youtube.com/watch?v=SfuAe7zfXrw

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-08 21:02

Desser wrote:
> Lizzie har i sin sang - Ramt i natten - "lånt" tromme-forspillet fra
> [...]

LOL
Det er bare en stortromme og en lille tromme i 4/4 takt? Det kan man sgu
ikke tage patent på.
(hvis det er de første 10 sekunder du mener)
At LYDEN er lidt 80'er Prince og Anne Linnet, det er jo noget andet.

Fra : schlafen

Dato : 14-02-08 21:11

"Desser" <Desser@hotsnail.com> skrev i meddelelsen
> Lizzie har i sin sang - Ramt i natten - "lånt" tromme-forspillet fra et
> [...]

kan det være 'Lubricated Lady' eller 'Cream'???

Fra : Jacob

Dato : 15-02-08 01:55

schlafen wrote:

> kan det være 'Lubricated Lady' eller 'Cream'???

"Cream" lyder det lidt som... selvom jeg mere synes det lyder som introen
fra George Harrison: "I got my mind set on you" pitchet ned.

/Jacob

Fra : Ukendt

Dato : 15-02-08 12:38

On Fri, 15 Feb 2008 01:54:50 +0100, "Jacob" <no-d@mn-spam.ok> wrote:

>"Cream" lyder det lidt som... selvom jeg mere synes det lyder som introen
>fra George Harrison: "I got my mind set on you" pitchet ned.

Eller Stones' "Honky Tonk Women", eller..... eller 3775 andre introer
til rock i 4/4

--
vh Alex
http://www.myspace.com/musikfotografen