Dagens ord: Wine
Fra : Broegger

Dato : 13-02-08 23:05

Tidligere ord: Ace, Alone, Animal, Army, Beautiful/Smuk, Birthday, Blue,
Country, Cowboy, Crazy, Dad/Father, Dance, Dirty, Dream, Duo, Evil,
Eyes/øjne, Fat, Fever, Forkortelser, Feeling, Fun, Funk, Genial, Hawaii,
Heart, Heavy, Highway, Hollywood, Hot, House, Hurricane, Jack, King,
Life, Light/Lys, Love, Monday, Mother, Nobody, Ocean, Peace, Pearl,
Queen, Radio, Road, Rock, Rock'n'roll, Roses/rose/Roser, Royal, Service,
Skov, Small, Smile, Smoke, Snow, Son, Stimulanser,Storby, Sun, Sweet,
Søn, Tal/Numbers/0123456789, Tomorrow, Twins, Unknown, Water, Weekend,
Wood, Woman, Word, Work, World, Yesterday

Tak for stafetten! Dagens ord skal være den vigtigste årsag til at spise
en god middag. Vin/Wine

Til forretten, som er østers, skal vi have champagne!
Vi tager "A glass of champagne" med Sailor
http://www.youtube.com/watch?v=sSDDE4w2d5M

Til hovedretten serveres der en lækker gang steg, så der skal der
serveres rødvin! UB40!
http://www.youtube.com/watch?v=Rg1iEBWxVeQ

Og til den lækre dessert skal vi have et glas dessertvin!
Kim Larsen (I må lige finde her i "Sammen og hver for sig" for den hører
til Fru Sauterne.

God brandert!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Broegger

Dato : 13-02-08 23:09

Broegger <thomas@removethisbroeggerne.dk> skrev

<snip>

> Og til den lækre dessert skal vi have et glas dessertvin!
> Kim Larsen (I må lige finde her i "Sammen og hver for sig" for den
> hører til Fru Sauterne.

og imens I har spist forret og dessert har jeg også fundet linket!
http://www.youtube.com/watch?v=MdFbO8sY83E

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Lars Frandsen

Dato : 13-02-08 23:15

"Broegger" <thomas@removethisbroeggerne.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Og til den lækre dessert skal vi have et glas dessertvin!
> Kim Larsen (I må lige finde her i "Sammen og hver for sig" for den hører

Tak. Jeg nøjedes nu med et enkelt glas til aftensmaden.

Det er måske ikke lige sæson for denne, men her er den alligevel:
Cliff Richard - Mistletoe and Wine
http://www.youtube.com/watch?v=asq7TW4bRBU

Whitesnake - Wine Women And Song
http://www.youtube.com/watch?v=s_q0IA7CKhY

The Cardigans - I need some fine wine and you, you need to be nicer
http://www.youtube.com/watch?v=8HbaUMNdpLw
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 13-02-08 23:37

On 13 Feb 2008 22:04:47 GMT, Broegger <thomas@removethisbroeggerne.dk>
wrote:

> [...]
>Wood, Woman, Word, Work, World, Yesterday
>
>Tak for stafetten! Dagens ord skal være den vigtigste årsag til at spise

Emmylou Harris - "Two More Bottles Of Wine"
http://youtube.com/watch?v=TU97vLkxxtY

The Rolling Stones - "Blood Red Wine"
http://youtube.com/watch?v=VxgbLYKKx-o

Jerry Lee Lewis - "Drinkin' wine"
http://youtube.com/watch?v=Xv2FYHa5ZMU

UB 40 - "Red Red Wine"
http://youtube.com/watch?v=6TLYioRY4i4

Og så var jeg ved at overveje Cliff Richard - "Mistletoe and Wine",
men er den ikke lidt for upassende på denne årstid.

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Michael Lund

Dato : 14-02-08 00:14

"Poul Erik Lindaa" <poulerik@lindaa.cykeldk> skrev i en meddelelse

> Og så var jeg ved at overveje Cliff Richard - "Mistletoe and Wine",
> men er den ikke lidt for upassende på denne årstid.

Af hjertet tak!!

Mic

Fra : B. Sørensen

Dato : 14-02-08 00:39

> [...]
>
> Og så var jeg ved at overveje Cliff Richard - "Mistletoe and Wine",
> men er den ikke lidt for upassende på denne årstid.

Hvad så med lidt "Summer wine"?
http://youtube.com/watch?v=0ZbYTq_xNS4

B. Sørensen

Fra : Max

Dato : 14-02-08 02:06

Hej Broegger

> spise en god middag. Vin/Wine

Heard It Through The Grapevine- Creedence Clearwater Revival
http://www.youtube.com/watch?v=zZe9OtFNt_8

--
Mvh Max

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 14-02-08 07:16

Broegger skrev:

>Vin/Wine

Deana Carter - Strawberry Wine
http://www.youtube.com/watch?v=QOXRCnGL60Y

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Studo

Dato : 14-02-08 08:20

On Thu, 14 Feb 2008 00:38:39 +0100, B. Srensen wrote:

klip
> Hvad s med lidt "Summer wine"?
> http://youtube.com/watch?v=0ZbYTq_xNS4
>
> B. Srensen

Hellere i original:
NANCY SINATRA & LEE HAZLEWOOD - SUMMER WINE
http://youtube.com/watch?v=iHtPvUHjZfU

Og der er _mange_ covers. hold da op.
The Corrs & Bono
http://youtube.com/watch?v=hEiCdOJC4C4

Den nyeste udgivelse
Ville Valo feat. Natalia Avelon
http://youtube.com/watch?v=EOs2TSXTOkQ

Emilie Simon & Alain Bashung
http://youtube.com/watch?v=1sA17_c5t1Y

og et mærkeligt sceneshow
http://youtube.com/watch?v=hOl-D4C0aOE

Fra : Ukendt

Dato : 14-02-08 09:57

wrote:

>Tak for stafetten! Dagens ord skal være den vigtigste årsag til at spise
>en god middag. Vin/Wine

"So I called up the captain,
please bring me my wine’
He said, ’we haven’t had that spirit here since nineteen sixty nine
And still those voices are calling from far away,
Wake you up in the middle of the night
Just to hear them say..."

Eagles, med "Hotel California":
http://youtube.com/watch?v=IGiZWHL6wD0
Tjek lige det bonhår Don Henley havde

Så snupper vi lige en Åge-schlager
Roland Kaiser med "Sieben Fässer Wein":
http://youtube.com/watch?v=pA2pc2FUQYg

--
vh Alex
http://www.myspace.com/musikfotografen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 14-02-08 10:34

Broegger wrote:

> Tak for stafetten! Dagens ord skal være den vigtigste årsag til at
> spise en god middag. Vin/Wine

Amy WINEhouse med "Rehab":
http://youtube.com/watch?v=LD5sahXoj0U

Nephew med "Milk And Wine" fra "USA DSB"
Kunne ikke finde den på youtube.

Cream med "Sweet Wine":
http://youtube.com/watch?v=NuRoFQ-s_nI
(Her dog i en cover version)

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Bjarne K.

Dato : 14-02-08 13:22

"Broegger" <thomas@removethisbroeggerne.dk> wrote in message

> Tak for stafetten! Dagens ord skal være den vigtigste årsag til at spise
> en god middag. Vin/Wine

Ørneøje Kirsebær - Saved tonight
http://youtube.com/watch?v=wFBuFGG_04o

Intens - Vand til vin
http://www.youtube.com/watch?v=_yzqh2I2LNc

Tom T Hall - Old Dogs, children and Wine (Country når det er bedst (eller
værst))
http://www.youtube.com/watch?v=cgaDhMg62jI

Bjarne K.

Fra : Broegger

Dato : 14-02-08 20:00

"Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev

> Tom T Hall - Old Dogs, children and Wine (Country når det er bedst
> (eller værst))
> http://www.youtube.com/watch?v=cgaDhMg62jI

Utroligt så langt man kan dræve på ordene! Han må jo være døddrukken! Om
det er bedst eller værst vil jeg overlade til andre at bedømme, men 1000%
country er det! Det giver så stafetten til dig Bjarne!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Bjarne K.

Dato : 14-02-08 21:35

"Broegger" <thomas@removethisbroeggerne.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> det er bedst eller værst vil jeg overlade til andre at bedømme, men 1000%
> country er det! Det giver så stafetten til dig Bjarne!

Takker - Skal straks gå igang. Har overhovedet ingen emner lige på tungen,
men vender snart tilbage.

Bjarne K.

Man kan ikke sige man har drukket , før man ikke kan svømme.

Fra : Studo

Dato : 14-02-08 17:52

Jeg er helt lost med dette ord.

Winehouse, Nephew er nævnt.

SÃ¥ her vinglas
http://youtube.com/watch?v=phqymc8anO0
http://youtube.com/watch?v=27POI9uH94M

og skål!

Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 14-02-08 21:19

> [...]
>
> --
> Hilsen Thomas
> du kan ikke sige du ikke kan svømme før du er druknet...

Amy WINEhouse
http://www.youtube.com/watch?v=HFVM5pVTwkM

Mikkel