HVem har lavet nummeret her ??
Fra : Koeffe

Dato : 13-02-08 21:59

Hørte et nummer for leden i radioen og kunne ikke hitte på
hvem det nu var der havde lavet det....

Det er en gammel 80'er eller 90'er produktion kan man høre,
og det er et gammelt hit :)
Det er en mand der synger, og der bliver sunget noget i
retningen af...

mystify
mytisfy meeee

-og det er egentlig det eneste tekst jeg kan huske... nogle
bud? :)

--
Koeffe

Fra : Holst

Dato : 13-02-08 22:04

Koeffe wrote:

> [...]
>
> mystify
> mytisfy meeee
>
> -og det er egentlig det eneste tekst jeg kan huske... nogle

Jeg kommer umiddelbart til at tænke på INXS med nummeret, der vist
hedder netop "Mystify".

Fra : Koeffe

Dato : 13-02-08 22:17

| Jeg kommer umiddelbart til at tænke på INXS med nummeret,
der vist
| hedder netop "Mystify".

Arh, ja selvfølgelig.... Tak for hurtig kurering af
"aaaarrrr hvad er det nu for et nummer"-sygdommen ;c)
*g*

--
Koeffe

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-02-08 22:05

Koeffe skrev:

>-og det er egentlig det eneste tekst jeg kan huske... nogle
>bud? :)

INXS

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Holst

Dato : 13-02-08 22:09

Ivan V. Klattrup wrote:

> INXS

Det er sgu sjældent jeg når at være den første ...

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 13-02-08 22:10

Holst skrev:

>Det er sgu sjældent jeg når at være den første ...

Jeg er også træt på denne tid af dagen

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk