Hvilken sang
Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 12-02-08 16:23

Jeg søger en sang, som er spansk/latino-agtig.

Det er en duet mellem en kvinde og en mand og sangen er en ballade.

Hun minder om Nicole Scherzinger(?) og han er en fyr med musketer-skæg.

Sangen minder en smule om "Where the wild roses grow" med Cave og Minogue.

Mark

Websted:
http://mark.gazel.dk/

Fra : Henrik 'Drix' Jensen

Dato : 12-02-08 21:43

Mark Thomas Gazel skrev i en meddelelse...
> [...]
>
> Sangen minder en smule om "Where the wild roses grow" med Cave og Minogue.

Umiddelbart ville jeg sige Marc Anthony og en anden.......google det!

-- D.

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 13-02-08 16:21

> Umiddelbart ville jeg sige Marc Anthony og en anden.......google det!

Jeg tubede ham og fandt ikke videoen, så det er nok ikke ham.

Mark

Websted:
http://mark.gazel.dk/

Fra : Peter Knutsen

Dato : 14-02-08 21:06

Mark Thomas Gazel wrote:
> [...]
>
> Sangen minder en smule om "Where the wild roses grow" med Cave og Minogue.

"Summerwine"?

Den minder godt nok ikke så meget om "Where the Wild Roses Grow", og
pigen minder heller ikke om Nicole S-et-eller-andet. Men det kan godt
være at det alligevel er den:
< http://youtube.com/watch?v=r3q2bu7zTJY >

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 15-02-08 09:08

> [...]
> minder heller ikke om Nicole S-et-eller-andet. Men det kan godt være at

Tak Peter

Det er lige den.

Min beskrivelse var ikke den bedste, men den førte da den til rette nummer.
Nummeret er lidt James Bond-agtigt. Det er lidt Thunderball horn til sidst.

Mark

Websted:
http://mark.gazel.dk/

Fra : Peter Knutsen

Dato : 16-02-08 13:31

Mark Thomas Gazel wrote:

> Tak Peter

[bukker]

> Det er lige den.

Det regnede jeg også med at det var, selv om jeg slet ikke kan høre
noget spansk/latino-agtigt i den.

> Min beskrivelse var ikke den bedste, men den førte da den til rette
> nummer. Nummeret er lidt James Bond-agtigt. Det er lidt Thunderball horn
> til sidst.

Thunderball? Det er godt nok længe siden jeg har set den film, jeg kan i
hvert fald ikke huske ligheder mellem dens musik og så remake'n af
"Summerwine".

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 16-02-08 19:00

Peter Knutsen skrev:

> Thunderball? Det er godt nok længe siden jeg har set den film, jeg
> kan i hvert fald ikke huske ligheder mellem dens musik og så
> remake'n af "Summerwine".

Vælg selv, den ene er mere kitschet end den anden:

http://www.youtube.com/watch?v=VCWs7gZ_Hr8
http://www.youtube.com/watch?v=rKGvE1pWNm8

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 16-02-08 20:39

> [bukker]

> Det regnede jeg også med at det var, selv om jeg slet ikke kan høre noget
> spansk/latino-agtigt i den.

Jeg ved ikke hvad man skal kalde det. Der er da lidt latinoatmosfære i
videoen.

> Thunderball? Det er godt nok længe siden jeg har set den film, jeg kan i
> hvert fald ikke huske ligheder mellem dens musik og så remake'n af
> "Summerwine".

Der kommer noget horn 2:42, der fik mig til at tænke på Thunderball.

Mark

Websted:
http://mark.gazel.dk/