Musik ligesom dette nummer
Fra : Mathias Vinther

Dato : 11-02-08 01:39

Hej

Jeg lytter til meget forskelligt musik heriblandt også en masse jazz men
til trods for dette synes jeg aldrig jeg er stødt på andre numre som
minder om denne i stil (hvilket er en skam da jeg synes det er fedt :))

http://www.scummbar.com/mi2/MI3-CD1/12%20-%20Mocking%20the%20Voodoo%20Lady%20&%20Voodoo%20Jazz.mp3

Kender i nogen grupper, sange som kunne minde om denne

Fra : "|:>PH

Dato : 11-02-08 06:34

"Mathias Vinther"

Nulle og Verdensorkestret

Per

Fra : Broegger

Dato : 11-02-08 08:06

Mathias Vinther <mvinther@gmail.fjernaltdether.com> skrev

> [...]
> ady%20&%20Voodoo%20Jazz.mp3
>
> Kender i nogen grupper, sange som kunne minde om denne

Reggae Jazz--- det lyder da ret fedt. Men jeg kan ikke lige mindes noget
der minder om det. Men tak for lyttet.

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 11-02-08 09:02

Mathias Vinther skrev:

> Jeg lytter til meget forskelligt musik heriblandt også en
> masse jazz men til trods for dette synes jeg aldrig jeg er
> stødt på andre numre som minder om denne i stil (hvilket
> er en skam da jeg synes det er fedt :))

"Neg Kap Pote" by FOULA - Voodoo jazz from Haiti:
http://www.youtube.com/watch?v=IHRlZPq8XA0

Prøv at søge videre i Youtube med nogle af disse søgeord.

--
Herluf :·)

Fra : Ukendt

Dato : 11-02-08 09:58

On Mon, 11 Feb 2008 01:39:04 +0100, Mathias Vinther
<mvinther@gmail.fjernaltdether.com> wrote:

>Kender i nogen grupper, sange som kunne minde om denne

Mærkeligt sammentræf. Jeg har netop et nummer liggende i den stil, som
min søns band har lavet og optaget i et sommerhus for nogen tid siden
under en øvesession:

http://thomas.linaa.com/subhop_drop-john_doe.mp3

(Se lige bort fra "sommerhuslyden" og flere fuckups på diverse
instrumenter, det er som sagt kun en øveskitse endnu)

--
vh Alex
http://www.myspace.com/musikfotografen