Dagens ord : Dance
Fra : Hauge

Dato : 07-02-08 16:56

Hej

Jeg takker for stafetten

Tidligere ord: Ace, Alone, Animal, Army, Beautiful/Smuk, Birthday, Blue,
Country, Cowboy, Crazy, Dad/Father, Dirty, Dream, Duo, Evil, Fat, Fever
Forkortelser, Feeling, Fun, Funk, Hawaii, Heart, Heavy, Highway,
Hollywood, Hot, Hurricane, Jack, King, Life, Light/Lys, Love, Monday,
Mother, Nobody, Ocean, Peace, Pearl, Queen, Radio, Road, Rock, Rock'n'roll,
Roses/rose/Roser, Royal, Service, Skov, Small, Smile, Smoke, Snow,son,
stimulanser,Storby, Sun, Sweet, søn, Tal/Numbers/0123456789, Tomorrow,
Twins, Unknown, Water, Weekend, Wood, Woman, Word, Work, World, Yesterday

Dagens ord : Dance (og selvfølgelig afarter deraf)

Laserdance - Powerrun
http://youtube.com/watch?v=SpLQNNhmO8g

Wang Chung - Dance Hall Days
http://youtube.com/watch?v=LKwO1aB1W3I

Bruce Springsteen - Dancing in the dark
http://youtube.com/watch?v=5PSGhuT_gCk

Kim Wilde - Dancing In The Dark
http://youtube.com/watch?v=XE3bRqjD6Gk

Mvh Hauge
--
Undgå højresvingsulykker, drej altid til venstre.

Fra : Max

Dato : 07-02-08 17:12

Hej Hauge

> Dagens ord : Dance (og selvfølgelig afarter deraf)

Så må tiden være inde til lidt hestetyvemusik

The Dubliners - Lord Of The Dance
http://www.youtube.com/watch?v=1fzRZuGEr04

--
Mvh Max

Fra : Holst

Dato : 07-02-08 17:29

Hauge wrote:

> Dagens ord : Dance (og selvfølgelig afarter deraf)

Flashdance
Michael Sembello - Maniac
http://www.youtube.com/watch?v=cxOlKvvLXP8

Men uha, der er meget med dance. For eksempel

Safety Dance - Men Without Hats
http://www.youtube.com/watch?v=HcOZ6xFxJqg

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-08 17:39

> [...]

Lad os så da lige snuppe de gamle skiderikker
Rolling Stones-Dance
http://youtube.com/watch?v=A2_bX5lJ2Sg&feature=related

Fra : Holst

Dato : 07-02-08 22:20

Holst wrote:

> Men uha, der er meget med dance. For eksempel

De fleste af de øvrige, jeg havde i tankerne, er vist blevet nævnt, lige
bortset fra følgende (medmindre den har været nævnt blot med et link,
for jeg har ikke fået kigget dem alle):

ABBA - Dancing Queen
http://www.youtube.com/watch?v=7GFpMb0sOaw

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-08 17:47

> Dagens ord : Dance (og selvfølgelig afarter deraf)

Og lidt klassisk soul:

Wilson Pickett-Land of 1000 dances
http://youtube.com/watch?v=0U8CDzRk2WE

Fra : Martin Bak

Dato : 07-02-08 18:03

> Dagens ord : Dance (og selvfølgelig afarter deraf)

Yeah! Rock 'n' roll time:

Van Halen - Dance the Night Away
http://www.youtube.com/watch?v=MEvpreZcAfI

The Beatles - Rock and Roll Music
http://www.youtube.com/watch?v=jDDv0TcN3rs

--
Martin
www.martinbak.dk/

Fra : Pernille

Dato : 07-02-08 20:53

> "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
Lige så forsigtige siger jeg "When the Music's over" The Doors
Uha, nu får jeg bank...

Fra : Max

Dato : 07-02-08 21:00

Hej Pernille

> Lige så forsigtige siger jeg "When the Music's over" The Doors
> Uha, nu får jeg bank...

Næ, men ingen link til dig.

--
Mvh Max

Fra : Pernille

Dato : 08-02-08 10:02

> Hej Pernille

> Næ, men ingen link til dig.

Det er helt fint. Jeg har ikke problemer med at finde den.
Jeg tænkte bare, at det kunne være, at andre havde lyst til at høre den.
Jeg har, stort set, alt hvad The Doors har lavet på cd.

Fra : Max

Dato : 08-02-08 10:20

Hej Pernille

> Det er helt fint. Jeg har ikke problemer med at finde den.
> Jeg tænkte bare, at det kunne være, at andre havde lyst til at høre

Men du gider ikke gøre dig den ulejlighed at lære at
sende de link selv, det er ikke særligt pænt af dig.

--
Mvh Max

Fra : Pernille

Dato : 08-02-08 15:08

> Hej Pernille

> Men du gider ikke gøre dig den ulejlighed at lære at
> sende de link selv, det er ikke særligt pænt af dig.

Det er da ikke særligt pænt af dig, at skrive sådan.
Jeg sender mine bud, i tilfælde af, at andre måske har glemt netop de numre.
Jeg gør det da i en god mening...

Fra : Robert Eriksen

Dato : 08-02-08 15:12

Pernille wrote:
> [...]
>>
> Det er da ikke særligt pænt af dig, at skrive sådan.
> Jeg sender mine bud, i tilfælde af, at andre måske har glemt netop de numre.

Personligt vil jeg til hver en tid hellere se et bud uden link, end et
link uden anden beskrivelse "der er også den her" eller "den her kan vi
jo ikke komme udenom"

Fra : Hauge

Dato : 08-02-08 15:24

Robert Eriksen wrote:
> Personligt vil jeg til hver en tid hellere se et bud uden link, end et
> link uden anden beskrivelse "der er også den her" eller "den her kan
> vi jo ikke komme udenom"

Det vil jeg nu ikke, det er nu til tider lidt sjovt at trykke på en link, og
blive overrasket. Men ok, man undlader bare at trykke på en link, hvis man
ikke gider. Så nemt er det.
Men at en eller anden bare kaster en titel på et nummer, gør i hvert fald at
jeg *ikke* gider spilde tid på at rode efter det. For det er åbenbart ikke
interessant nok, hvis man ikke gider kaste en link.

/Hauge

Fra : Pernille

Dato : 08-02-08 16:13

> [...]
> at jeg *ikke* gider spilde tid på at rode efter det. For det er åbenbart
> ikke interessant nok, hvis man ikke gider kaste en link.

Det er jeg ikke enig i.
Jeg er glad, hver gang en titel dukker op, som jeg ikke har tænkt på længe.
Så kan jeg selv finde den. Linket er ikke af størst betydning, for mig.
Med mindre at jeg direkte efterlyser det.

Fra : Hauge

Dato : 08-02-08 16:45

Pernille wrote:
> Linket er ikke af størst betydning,
> for mig. Med mindre at jeg direkte efterlyser det.

Men da det jo reelt er det som denne "leg" er baseret på, så er det jo ret
væsentligt.
At du ikke gider, er jo dit valg.

Mvh Hauge

Fra : kautaq

Dato : 08-02-08 15:27

Robert Eriksen skrev:

> Personligt vil jeg til hver en tid hellere se et bud uden link, end et
> link uden anden beskrivelse "der er også den her" eller "den her kan vi jo
> ikke komme udenom"

Legen går netop ud på at linke til videoen på YouTube, eller
anden portal, som man umiddelbart kan klikke på og hvor ens
browser åbner og spiller.

Men ellers er jeg fuldstændig enig i det du skriver, kan bare ikke
se hvad det har med sagen at gøre.
Jeg gider slet ikke at åbne dem. Det antydede Holst også i går.
Den får du et 'Hørt!' for.

/mike

Fra : Hauge

Dato : 08-02-08 15:30

kautaq wrote:
> Jeg gider slet ikke at åbne dem. Det antydede Holst også i går.

Der er mange jeg ikke gider åbne, bare det jeg ser titlen, er man så så
(u)heldig at gøre det, så er det da sket at nummeret er godt.
Ved man ikke lige hvad der bliver linket til, så er der jo muligheden at man
bliver overrasket over at høre et stykke musik, man ellers *aldrig* kunne
finde på at høre.
Men ok, folk skal jo selv have lov til at vælge, også dem der er for
kedelige.

/Hauge

Fra : kautaq

Dato : 08-02-08 15:38

Hauge skrev:

> Der er mange jeg ikke gider åbne, bare det jeg ser titlen, er man så så
> (u)heldig at gøre det, så er det da sket at nummeret er godt.

Enig!

> Ved man ikke lige hvad der bliver linket til, så er der jo muligheden at
> man bliver overrasket over at høre et stykke musik, man ellers *aldrig*
> kunne finde på at høre.

Enig!

> Men ok, folk skal jo selv have lov til at vælge, også dem der er for
> kedelige.

Enig!

Det kan bare være svært at få tid til det hele, hvis jeg ikke
har fulgt med i et par dage - eller få timer for den sags skyld
og stafetten er ved at blive kastet videre... så... ja.

/mike

Fra : Pernille

Dato : 08-02-08 16:17

"kautaq" <kautaq@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> se hvad det har med sagen at gøre.
> Jeg gider slet ikke at åbne dem. Det antydede Holst også i går.

Er det virkelig "linket" der er afgørende for, om et stykke musik er værd at
høre?
Det må da været stykkets titel, som minder en om en god sang eller et godt
stykke musik, der afgør om man vil høre det.
De gange, hvor folk sender links, uden at skrive, hvad det er, lytter jeg
ikke til det.
Men, hvis jeg skriver, "så er der "when the music's over"" så kan det jo
være, at nogle bliver glade, for at blive mindet om en fed sang.
Sådan er vi så forskellige...

Fra : Hauge

Dato : 08-02-08 16:47

Pernille wrote:
> Men, hvis jeg skriver, "så er der "when the music's over"" så kan det
> jo være, at nogle bliver glade, for at blive mindet om en fed sang.

Ja eller komme til at høre et stykke musik man *aldrig* har hørt før. Så er
der så mange titler der minder om hinanden, at det ret tit kan være lidt
svært at finde ud af om det overhovedet er det tilsigtede nummer man får fat
i. Derfor gider man ikke prøve, da det jo er ret uvæsentligt for afsenderen
af titlen om man gør det eller ej.

> Sådan er vi så forskellige...

Ja *heldigvis da*

/Hauge

Fra : Mikkel Bierberg-Pett~

Dato : 07-02-08 21:16

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse

> "Martin Bak" <fornavn@fornavnefternavn.dk> skrev i en meddelelse

> Lige så forsigtige siger jeg "When the Music's over" The Doors
> Uha, nu får jeg bank...

The Ramones
http://www.youtube.com/watch?v=OcsVOFh-Ipo

Cliff Richard
http://www.youtube.com/watch?v=FdoOJLI_2OE

Bobby Freemann
http://www.youtube.com/watch?v=HAyhqWFTrEQ

Bobby Freemann igen
http://www.youtube.com/watch?v=1KfV-l1zGjM&feature=related
Mikkel

Fra : Martin [TMM]

Dato : 07-02-08 18:08

Hej
Hauge wrote:
> Dagens ord : Dance (og selvfølgelig afarter deraf)

Så skal vi da have go'e gamle Cliff.
http://youtube.com/watch?v=FdoOJLI_2OE

Whitney Houston er også lige på tungen:
http://youtube.com/watch?v=n52CzPvwPQ0

Manden med de mange øjenfarver.
http://youtube.com/watch?v=30AVhf-ZLwM

Nabolandet Sverige har også produceret noget Dance-venligt.
http://youtube.com/watch?v=Vd28LxYEO9M

Mvh
Martin

Fra : Martin [TMM]

Dato : 07-02-08 21:26

Hej igen

Denne her falder da også ind under kategori...
http://youtube.com/watch?v=CfKW_gS1ubo

Ok, måske ikke så meget hård rock over denne, men den passer da også:
http://youtube.com/watch?v=eQemvyyJ--g

Mvh
Martin

Fra : Martin [TMM]

Dato : 07-02-08 21:33

Martin [TMM] wrote:

.... Og han bliver ved:
http://youtube.com/watch?v=Ae7c6JCYKyY

Et "idol" for mange her i verden:
http://youtube.com/watch?v=0VNx78SAq8M

Mvh
Martin

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 07-02-08 18:11

On Thu, 7 Feb 2008 16:55:41 +0100, "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

> [...]
>Twins, Unknown, Water, Weekend, Wood, Woman, Word, Work, World, Yesterday
>
>Dagens ord : Dance (og selvfølgelig afarter deraf)

Dette herlige 80'er nummer skal med her
Men Without Hats - "The Safety Dance"
http://youtube.com/watch?v=5qW0Edq1KqI

Frank Mills - "Music Box Dancer"
http://youtube.com/watch?v=2N_tmH6y7ng

Tina Charles - "Dance Little Lady"
http://youtube.com/watch?v=mDKbvl90RQc

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Ukendt

Dato : 07-02-08 18:35

wrote:

>Dagens ord : Dance (og selvfølgelig afarter deraf)

Så slipper vi ikke uden om en gammel sjæler, nemlig "Dance Away" med
Roxy Music:
http://youtube.com/watch?v=QacqHO4eVIg

Skal der være dans, så lad der være dans: River Dance:
http://youtube.com/watch?v=IrP9anxy0pY

Jeps, jeg fik sammenkædet Blackmore med Dance, nemlig i Rainbow's
"Fire Dance":
http://youtube.com/watch?v=fSm7grGH00c

Til slut "What A Feeling" fra filmen "Flashdance":
http://youtube.com/watch?v=1eNlTKON8Z8

--
vh Alex
http://www.myspace.com/musikfotografen

Fra : .J.S...

Dato : 07-02-08 18:41

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote in message
> [...]
> Twins, Unknown, Water, Weekend, Wood, Woman, Word, Work, World, Yesterday
>
> Dagens ord : Dance (og selvfølgelig afarter deraf)

Leonard Cohen - Take This Waltz
http://www.youtube.com/watch?v=2sZzJAxfD-4

chopin waltz
http://www.youtube.com/watch?v=4C-oiN_KDD0

John Jorgenson - Ghost Dance
http://youtube.com/watch?v=6Tm5Ikl1AXw

Bill Evans - Waltz For Debby
http://www.youtube.com/watch?v=dH3GSrCmzC8

dave gruisin - mountain dance
http://youtube.com/watch?v=TTbSzqzr6lg

mvh/JS

Fra : Broegger

Dato : 07-02-08 19:02

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev

> Dagens ord : Dance (og selvfølgelig afarter deraf)

Så skal vi da have "Save the last dance for me". Her med Ben E King
http://www.youtube.com/watch?v=Xj4iOjZBx1E

Og GoGo er vel også en dans! Wham
http://www.youtube.com/watch?v=Hksil-KkebQ

og så Tina Turner. Private Dancer
http://www.youtube.com/watch?v=NkBii8gujrY

Det er sgi da tre gode bud!

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 07-02-08 19:26

Hauge skrev:

>Dagens ord : Dance

The Bar-Kays - Freakshow On The Dance Floor
http://www.youtube.com/watch?v=X34LFpbZPdo

Break Machine - Street Dance
http://www.youtube.com/watch?v=hO0GcxtCsOo

Eddy Grant - I Don't Wanna Dance
http://www.youtube.com/watch?v=y4O4K_4ulqY

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 08-02-08 13:16

Ivan V. Klattrup skrev:

> [...]

Ultravox - Dancing With Tears In My Eyes
http://youtube.com/watch?v=fOKMxMjc8Mk

Ultravox - We Came To Dance
http://youtube.com/watch?v=x_hhmxoSANI

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Max

Dato : 07-02-08 19:59

Hej Hauge

> Dagens ord : Dance (og selvfølgelig afarter deraf)

Så skal der også lige være til hadesiden :

Goombay Dance Band - Sun Of Jamaica
http://www.youtube.com/watch?v=4mZIrnD4kOQ

og så en glad en

The Seekers - Waltzing Matilda
http://www.youtube.com/watch?v=gtmJ7rLuwTM

--
Mvh Max

Fra : Hauge

Dato : 08-02-08 14:11

Hej Max
Max wrote:
> Så skal der også lige være til hadesiden :
>
> Goombay Dance Band - Sun Of Jamaica
> http://www.youtube.com/watch?v=4mZIrnD4kOQ

Den synes jeg giver adgang til at få stafetten for i dag.

Mvh Hauge

Fra : Max

Dato : 08-02-08 14:57

Hej Hauge

> Den synes jeg giver adgang til at få stafetten for i dag.

Det var jeg også nervøs for, men takker alligevel og
starter en ny tråd. Men nu skal jeg jo så finde noget
nyt og genialt.

--
Mvh Max

Fra : Bjarne K.

Dato : 07-02-08 20:00

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> wrote in message

> Dagens ord : Dance (og selvfølgelig afarter deraf)

Magre Rikkes - Dance the night away

http://www.youtube.com/watch?v=CfKW_gS1ubo

Run DMC vs Jason Nevins - Its like that

http://www.youtube.com/watch?v=pFcxe_DSyjs

OK Go - Here it goes again

http://www.youtube.com/watch?v=pv5zWaTEVkI

Genbrug fra igår

Riverdance - Power DJ Radio

http://www.youtube.com/watch?v=gBXCDr6m964

Bjarne K.

Fra : Bjarne K.

Dato : 07-02-08 20:03

"Bjarne K." <bjk@ost.ppp> wrote in message

Hov jeg glemte

Feddreng Tynd - Praise You

http://www.youtube.com/watch?v=4ULVQOneeZE

Bjarne K.

Fra : Pernille

Dato : 07-02-08 20:55

> [...]
>
> Mvh Hauge
> --
> Undgå højresvingsulykker, drej altid til venstre.
"Music-box-danser"

Fra : Hauge

Dato : 07-02-08 21:21

Hauge wrote:
> Dagens ord : Dance (og selvfølgelig afarter deraf)

Nåja, ikke at forglemme:
http://youtube.com/watch?v=9pTihwRkwxU

Mvh Hauge

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 07-02-08 21:24

Hauge wrote:

> Dagens ord : Dance (og selvfølgelig afarter deraf)

Rammstein's megamix "Deep Dance" (et totalt fedt mix på ca. 80 minutter)
Kan ikke finde det på youtube.

Fleetwood Mac med "Go Your Own Way" fra live albummet "The Dance":
http://youtube.com/watch?v=qNM6IuA87eM

Og så til sidst "I Can't Dance" med Genesis:
http://youtube.com/watch?v=Ae7c6JCYKyY

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - Motorsport

Fra : Hauge

Dato : 07-02-08 21:28

Hauge wrote:
> Dagens ord : Dance (og selvfølgelig afarter deraf)

Og lidt nuttet som godnatsang

http://youtube.com/watch?v=qCcsFIDF_p4

Mvh Hauge

Fra : Lars D. Christensen

Dato : 07-02-08 23:31

Hauge skrev:

> Dagens ord : Dance (og selvfølgelig afarter deraf)

Så må det være passende med lidt musikalsk virtuositet:

Penguin Cafe Orchestra: Paul's Dance
http://youtube.com/watch?v=IeZGXMeTKzw

og lidt mere med dem, nu en større besætning: Air á Danser
http://youtube.com/watch?v=eU8IziD08t4

Og flere virtuoser, omend i en lidt anden musikals genre:

Mahavishnu Orchestra: Dance of Maya
http://youtube.com/watch?v=FUgLLwAi820

--

mvh. Lars D. Christensen

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 08-02-08 09:58

Hauge skrev:
> Hej
>
> Jeg takker for stafetten

Corny 70'er disco med Secret Ties med Dancing in My Sleep
http://www.youtube.com/watch?v=yGhLSERMy2E

Sophie Ellis-Bextor med Murder on The Dancefloor
http://www.youtube.com/watch?v=2_Nsi05HkXw

--
Mvh,
Rasmus Bertelsen

Udskift invalid med dk for direkte mail
Livet er ej (kun) en dans på roser; heldigvis da...

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 08-02-08 10:00

Rasmus Bertelsen skrev:

Sorry, Glemte at se på datoen for legen

Fra : Max

Dato : 08-02-08 10:22

Hej Rasmus

> Sorry, Glemte at se på datoen for legen

Ingen grund til det, stafetten er ikke givet
vidre endnu. Og selv om den var det er det
vel helt OK at sende indlæg stadigvæk.

--
Mvh Max

Fra : kautaq

Dato : 08-02-08 10:05

Hauge skrev

> Dagens ord : Dance (og selvfølgelig afarter deraf)

U2 Jam, Led Zeppelin Jam og jeg skal komme efter dig.
Her er Magma Jam. Ja, det hedder de så ikke, men disse
fyre forsøger at spille Troller Tanz med Magma.

Zaar - Troller Tanz
http://www.youtube.com/watch?v=j8DhkK_rp2A

Til dem der ikke kender dette fantastiske 70'er syrerock-
jazz band fra Frankrig, kan kigge her:

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=47854980

http://en.wikipedia.org/wiki/Magma_(band)

/mike

Fra : Robert Eriksen

Dato : 08-02-08 11:04

Hauge wrote:
> [...]
> Twins, Unknown, Water, Weekend, Wood, Woman, Word, Work, World, Yesterday
>
> Dagens ord : Dance (og selvfølgelig afarter deraf)

Tom Petty - Mary Jane's Last Dance I en noget alternativ version med en
armløs guitarist. Omstændighederne taget i betragtning klarer han det da
gnske udmærket. Han havde sgu fået en skilling af mig :)
http://www.youtube.com/watch?v=fIOYLMnTt0s

??? - Lets Face The Music And Dance
Jeg ved ikke lige hvem der synger den... så vidt jeg ved sang Fred
Astair ikke, men det skal jeg ikke gøre mig klog på
http://www.youtube.com/watch?v=aXggF8k16YA&feature=related

Aerosmith - Shut Up And Dance
http://www.youtube.com/watch?v=0r8LQZvpGAc

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 08-02-08 12:08

Hauge wrote:
> Dagens ord : Dance (og selvfølgelig afarter deraf)

Kærlighed på dansegulvet, og en ond far der lurer i fortiden :)

Ayreon - Day 11: Love
http://youtube.com/watch?v=YTSt58Xelz8

Fra et helt igennem fantastisk album, The Human Equation.

Den kunne have passet ind mange steder før, men nu er det ved at være
længe siden jeg sidst kiggede ind i denne gruppe.

--
Jakob Møbjerg Nielsen

Fra : Specks6812

Dato : 08-02-08 13:04

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> said in

> [...]
> Wood, Woman, Word, Work, World, Yesterday
>
> Dagens ord : Dance (og selvfølgelig afarter deraf)

Mick Jagger og David Bowie:
Dancing in the Street.
http://www.youtube.com/watch?v=7y-x2fWKbmo

Fra : Mathias

Dato : 08-02-08 18:12

Hauge skrev:
> Hej
>
> Jeg takker for stafetten
>

> Dagens ord : Dance (og selvfølgelig afarter deraf)
> >
> Mvh Hauge

Dette nummer er egentlig ret skrækkeligt, men hvis man alligevel er i
humør til at kaste med møblerne er det helt perfekt.
http://youtube.com/watch?v=Pv1-knVNDkI

Og fra den nye bølge af british invasion bands som er kommet de senere
år er dette en af mine favoritter. Har af en eller anden grund hørt
Employment albummet meget mens jeg har slået græs.
http://youtube.com/watch?v=wDWwoTfkO9c

Fra : Bjarne K.

Dato : 08-02-08 19:41

"Mathias" <mathias@-vaek-supermathias.dk> wrote in message

> Dette nummer er egentlig ret skrækkeligt, men hvis man alligevel er i
> humør til at kaste med møblerne er det helt perfekt.
> http://youtube.com/watch?v=Pv1-knVNDkI

Ja, det er mere sjældent end kønt, men efter min ydmyge mening, er det jo
det, det her går ud på. At linke nogen som ikke alle kender i forvejen.
Der er guldkorn imellem.

Bjarne K.