Lidt OT! Plade covers som pynt på væggen
Fra : Bruno

Dato : 03-02-08 20:01

Jeg nærmer mig at havde digitaliseret alle de sorte skiver som så bliver
pakket væk, sammen med det tilhørende grej, og så er det jeg overvejer
at hænge nogle få udvalgte covers op på væggen.

Mit spørgsmål er så, er der nogle smarte løsninger jeg kan bruge? F.eks.
skifterammer der lige passer, eller andet der ser godt ud og ikke laver
mærker i coverne?

Mvh
Bruno

Fra : Max

Dato : 03-02-08 20:18

Hej Bruno

> F.eks. skifterammer der lige passer, eller andet der ser godt ud og
> ikke laver mærker i coverne?

Få lavet kopier af de covers og sæt dem i fotorammer.

--
Mvh Max

Fra : Bruno

Dato : 03-02-08 23:43

Max wrote:

> Få lavet kopier af de covers og sæt dem i fotorammer.

Det skal klart overvejes - i hvertfald de steder hvor der er solindfald
for jeg vil nødigt ende med covers der er falmet eller misfarvet.

Mvh
Bruno

Fra : Max

Dato : 04-02-08 21:40

Hej Bruno

> Det skal klart overvejes - i hvertfald de steder hvor der er
> solindfald for jeg vil nødigt ende med covers der er falmet eller
> misfarvet.

Ja, pladecovers er til at have plader i, ikke til at hænge
op på vægen :)

--
Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 04-02-08 22:42

> Ja, pladecovers er til at have plader i, ikke til at hænge
> op på vægen :)
>
> --

Næeh det er sgu da en lige så tosset idé som at sælge/stille vinylerne væk
eller hvad pokker folk ellers kan finde på

Fra : kautaq

Dato : 06-02-08 13:29

Max:

> Få lavet kopier af de covers og sæt dem i fotorammer.

Er det ikke meget dyrt?
Min kopi-pusher tager 12,- for A3 farve og der kan de
ikke være på. Så må det være A2 og det lugter af 70,-
pr. stk (gæt).

/mike

Fra : Max

Dato : 06-02-08 17:54

Hej Mike

> ikke være på. Så må det være A2 og det lugter af 70,-
> pr. stk (gæt).

Det er da heller ikke dyrt for et godt billede.

--
Mvh Max

Fra : kautaq

Dato : 06-02-08 18:39

Max skrev

> Det er da heller ikke dyrt for et godt billede.

Så tror jeg sgu at jeg køber dem brugt i stedet

/mike

Fra : Max

Dato : 06-02-08 19:22

Hej Mike

> Så tror jeg sgu at jeg køber dem brugt i stedet

Det er så der du risikere at komme til at købe mogle
virkelige dyre billeder.

--
Mvh Max

Fra : sms

Dato : 03-02-08 20:40
Fra : aab

Dato : 03-02-08 23:11

"sms" <sms@os.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.tiger.dk/show_p/1/447/20092173/1/0/0/
>
> mvh
>
> SMS

Ja, og så findes rammerne både i sorte, hvide og sølvfarve.
Jeg har selv sat 20 af Tigers rammer op hjemme hos mig.

Med venlig hilsen
Anker Andreasen

Fra : Bruno

Dato : 03-02-08 23:41

sms wrote:
> http://www.tiger.dk/show_p/1/447/20092173/1/0/0/

Tak for linket.

Det ligner en vinder. Jeg må vist købe en stak

Mvh
Bruno