Sang fra slutningen af 60'erne
Fra : Pernille

Dato : 03-02-08 15:54

Jeg kan ikke fransk... men
Jeg efterlyser en sang, som hedder noget i retning af "Ma bella mi (I'm in
love with you)".
Det meste af sangen synges på engelst, men noget af den er på fransk.
Jeg mener at der bliver sunget "Let the bells ring, let the birds sing..."
Jeg vil rigtig gerne høre den igen.
Tak!

Fra : Michael Lund

Dato : 03-02-08 16:15

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse
> [...]
> Det meste af sangen synges på engelst, men noget af den er på fransk.
> Jeg mener at der bliver sunget "Let the bells ring, let the birds sing..."

Hej Pernille

Det er Tee Set med Ma Belle Amie

http://www.youtube.com/watch?v=ve-xHrg5PLs

Mic.

Fra : Erling Jensen

Dato : 03-02-08 16:48

Fra : Pernille

Dato : 04-02-08 15:08

"Erling Jensen" <erling.jensen@nospam.dk> skrev i en meddelelse

> "Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse

Mange tak for den gode hjælp!!!

Fra : Pernille

Dato : 04-02-08 15:05

"Michael Lund" <miclu@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse
>>

> Hej Pernille
>
> Det er Tee Set med Ma Belle Amie
>
> http://www.youtube.com/watch?v=ve-xHrg5PLs

Tak for det!!! Hvor dejligt at høre den igen!

Fra : Benny Mortensen

Dato : 04-02-08 10:30

> [...]
> Det meste af sangen synges på engelst, men noget af den er på fransk.
> Jeg mener at der bliver sunget "Let the bells ring, let the birds sing..."

Det er så vidt jeg kan skønne, helt korrekt, når der nævnes Tee-Set og Ma
Belle ami.

Den kan faktisk fås på CD... The Best of Tee-Set, på Red bullet - RB 66.83
og den er udgivet i 1994

Skulle denne være svær at fremskaffe, findes den også på en kompilation fra
Disky, som hedder Millennium 40 hits 1965 - 1969, og som sagt på Disky...
Nummer DO 852792 og den er udgivet i 1998

Så er der lidt at gå efter, hvis du ønsker at anskaffe den.

M.V.H....Benny..

Fra : Pernille

Dato : 04-02-08 15:07

Fra : Esben I.

Dato : 04-02-08 23:01

Pernille wrote:
Tee-Set og Ma Belle ami.

HAr den på single, ku' du tænke dig at erhverve den ?
mvh
Esben I.

Fra : Pernille

Dato : 05-02-08 14:09

"Esben I." <raggamuffin.invalid@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Pernille wrote:
> Tee-Set og Ma Belle ami.
>
> HAr den på single, ku' du tænke dig at erhverve den ?
> mvh
> Esben I.

Tak for tilbudet! Nej tak, jeg har det fint med at kunne gå ind og finde den
på Youtube.
Jeg synes, at sangen er sød.
Jeg har ingen gramofon. Har stadig nogle gamle plader. Har, desværre,
foræret mange væk, i tidens løb. Men sådan går det jo.
Men ellers mange tak skal du have!