MS Windows
briani 27239
win xp - brugere (administrator)
Fra : ruwaldo

Dato : 19-04-08 19:10

Hejsa

Min kammerat, sidder med en pc (hans svigersmor´s). Der er 2 brugere på
denne pc,
men ingen kender kodeord til administrator brugeren. Kan man ændre denne,
uden
evt re-install af win xp???

mvh
ruwaldo.

Fra : Bjarne K.

Dato : 21-04-08 11:40

"ruwaldo" <ruwaldo@haderspam.dk> wrote in message
> [...]
> denne pc,
> men ingen kender kodeord til administrator brugeren. Kan man ændre denne,

På diverse boot cd findes der programmer der kan det ønskede.

Check f.eks her http://www.ultimatebootcd.com/

F.eks inkluderes http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/bootdisk.html kan
bruges og findes på den bootbare cd du kan lave.

Bjarne K.

Fra : ruwaldo

Dato : 21-04-08 19:49

"Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> F.eks inkluderes http://home.eunet.no/~pnordahl/ntpasswd/bootdisk.html kan
> bruges og findes på den bootbare cd du kan lave.

Tak for hjælpen, men det lykkedes at finde kodeordet. Heldigvis, for med
denne bootcd, tror jeg
nemt man kunne splitte pc´en helt ad. Men tak alligevel.....

ruwaldo

Fra : N_B_DK

Dato : 22-04-08 13:33

> [...]
> på denne pc,
> men ingen kender kodeord til administrator brugeren. Kan man ændre

Ja, hvis der er andre brugere der er medlem af lokal administrator kontoen
(det er den nemmeste måde)

--
MVH. N_B_DK
KVM consol købes (1024X768 eller højere)