MS Windows
briani 27239
gmt tid?
Fra : Ove Lissner

Dato : 19-04-08 18:36

Hej allesammen!
Er der en der 100% ved, hvad man skal sætte sin GMT tid til i Windows XP.
når man bor på Sjælland?
Nogen siger at det er GMT + 1 - og andre siger at det er GMT + 2 - er snart
hel forvirret?

Der sker nemlig det, at når jeg lægger mine sms'er ind på PC'en, så bliver
der rettet på tiden direkte inde i SMS'en,
men det er jo så en anden ting .-)

Med venlig hilsen og god weekend
fra
Ove L.

Fra : Jens G

Dato : 19-04-08 18:57

On Sat, 19 Apr 2008 19:36:05 +0200, "Ove Lissner"
<dsl237123@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>når man bor på Sjælland?
>Nogen siger at det er GMT + 1 - og andre siger at det er GMT + 2 - er snart

Lige for tiden vi i GMT +2 fordi vi har sommertid.
Men i Windows skal tidszonen sættes til GMT +1 og med automatisk
sommertid slået til.

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Ove Lissner

Dato : 19-04-08 19:04

Hej Jens!
Ja, men det er jo et absolut fyldest gørende svar - tusind tak for hjælpen,
og fortsat god weekend

Med venlig hilsen
fra
Ove L.