MS Windows
briani 27239
Backup fra XP til dvd
Fra : s.hindsholm_ad_gmail~

Dato : 18-04-08 11:09

Hej

Til min pc er knyttet en Philips dvd-brænder - og den kan godt brænde
f.eks. fra iTunes.
Men jeg kan ikke få XP's back-up-system til at bruge den; det vil kun
brænde til min eksterne faste disk.
Hvordan laver back-up til min dvd-brænder?

P.f.t.f.h.

Venlig hilsen
Hindsholm
Nørresundby

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 19-04-08 14:52

Lav backup til HD brug derefter dit brænder program til at brænde til
CD/DVD.
Eller installer Nero Burning Rom som kan lave backup direkte til
CD/DVD.

Regards Jens Peter Karlsen.