MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Adobe Reader
Fra : SB

Dato : 18-04-08 13:31

Skulle hjælpe en bekendt med hendes PC, hun har forsøgt at opdatere
adobe reader, men den gik i stå af en eller anden årsag (ved ikke hvilken)

Jeg har så forsøgt at installer den på ny, men installtionen går i stå
på fejlen at den ikke kan fjerne version 8.14, men den er slettet.

Kunne ikke fjerne den under kontrolpanelet, har så været inde og slette
henvisningerne i Regedit og fjernet selve mapperne med Adobe.

Men installationen går stadig i stå på samme fejl, så hvad gør jeg?

Regner med at der ligger en fejl et eller anden sted, som skal fjernes.

--
SB

Fjern "mk", hvis du vil sende en mail direkte til mig

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-08 13:40

"SB" <sbmknospam@mail.dk> wrote in message

> Kunne ikke fjerne den under kontrolpanelet, har så været inde og slette
> henvisningerne i Regedit og fjernet selve mapperne med Adobe.

Du mangler nok noget her. Ellers bør installationen give en anden fejl.
Har du også renset under "documents and settings"?

> Men installationen går stadig i stå på samme fejl, så hvad gør jeg?
>
> Regner med at der ligger en fejl et eller anden sted, som skal fjernes.

Jep, kig efter en gang til :)
Alternativt kig efter en Adobe clean'er eller verify'er på nettet eller hos
Adobe selv.

mvh
///M

Fra : SB

Dato : 18-04-08 14:43

/Tak tror jeg prøver en adobe claeaner

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 18-04-08 13:50

"SB" <sbmknospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Brug dog en anden PDF læser http://www.foxitsoftware.com/pdf/rd_intro.php
Og en editor Foxit PDF Editor 2.0
--
ad

Fra : SB

Dato : 18-04-08 14:44

Er den helt gratis eller dukker der noget op?

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 18-04-08 15:00

> [...]

Gratis ! Men bruger man pritfunktionen, kommer der vist en lille reklame
med .

--
ad

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 18-04-08 16:17

On Fri, 18 Apr 2008 16:00:23 +0200, Awul Dasfilshabeda wrote:

> "SB" <sbmknospam@mail.dk> skrev i en meddelelse
>
> Gratis ! Men bruger man pritfunktionen, kommer der vist en lille reklame
> med .

Kun om man gemmer rettelser, ikke ved udskrivning som sådan.

--
What is life, except excuse for death,

Fly Opera - http://opera.softwolves.dk

Fra : SB

Dato : 18-04-08 15:00

Fandt en anden lille reader, som bare virker, Foxit Reader 2.2

http://www.pcworld.dk/download/77/1493?a=search&i=0

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 18-04-08 15:09

> [...]

Det er jo den jeg gav dig et link til !

--
ad

Fra : SB

Dato : 18-04-08 15:44

Ja var bare ikke så hurtig, fandt et dansk sted, hvor jeg kunne
downloade sss