MS Windows
briani 27239
Vista efter SP1
Fra : JSH [9800]

Dato : 18-04-08 10:11

Hej
Er der nogen der har kunnet konstatere nogen forbedringer efter at have
installeret SP1?

(Jeg synes det ikke)

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-04-08 11:54

"JSH [9800]" skrev i en meddelelse
> Er der nogen der har kunnet konstatere nogen forbedringer efter at
> have installeret SP1?
> (Jeg synes det ikke)

SP1 er jo "bare" en opsamling af alle de opdateringer, der har været fra
starten og indtil nu - så hvis du har holdt din Vista opdateret løbende,
så vil du ikke opleve den store forandring.

Jan

--
Signatur ude af drift

Fra : Sune Storgaard

Dato : 18-04-08 12:12

> SP1 er jo "bare" en opsamling af alle de opdateringer, der har været fra
> starten og indtil nu - så hvis du har holdt din Vista opdateret løbende,
> så vil du ikke opleve den store forandring.

jeg synes at kunne ane adskillige ændringer og tilføjelse der ikke tidligere
har været udgivet:

http://technet2.microsoft.com/WindowsVista/en/library/005f921e-f706-401e-abb5-eec42ea0a03e1033.mspx?mfr=true

Men som det fremgår så er de fleste ændringer ikke noget der lige
umiddelbart stikker i øjnene når man tænder for spanden.

Fra : JSH [9800]

Dato : 27-04-08 08:51

> [...]
> starten og indtil nu - så hvis du har holdt din Vista opdateret løbende,
> så vil du ikke opleve den store forandring.

Det kan godt være at SP1 til Vista "bare" er en opsamling af opdateringer,
men SP1 til XP gjorde da at systemet blev meget bedre kørende og sikrere +
meget mere.

Jeg havde også håbet på at ZIP-funktionen i Vista ville blive hurtigere.

Fra : Bjarne Chr

Dato : 18-04-08 16:43

"JSH [9800]" <jstenbakFJERN_DETTE@e-box.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
> Er der nogen der har kunnet konstatere nogen forbedringer efter at have
> installeret SP1?
>
> (Jeg synes det ikke)
Ikke en dyt
Men der er kommet nogen "flotte" ikoner
på mine Kortlæser drev
Og min startmenu hvor jeg før kunne vælge mellem
Vista og Norton Recovery har ændret sig til
Vista og Ramdisk Options
De kunne nu godt have ændret farvebåndet der løber
til blå ligesom da SP2 til XP kom

--
med venlig hilsen
Bc

Fra : Morten Wartou

Dato : 23-04-08 20:24

> [...]
> Hej
> Er der nogen der har kunnet konstatere nogen forbedringer efter at have

På min maskine er filkopiering via stifinderen blevet flere gange hurtigere.

--
Med venlig hilsen,

Morten Wartou