Hvad er pt. den fedeste telefon på markede~
Fra : P.

Dato : 05-04-08 14:39

Hej.

Når jeg nu snart skal have en anden telefon, hvilken telefon på markedet er
så pt. den mest lækre....
- ikke de der HTC dimser, for er der andet end bøvl med dem ??

Jeg har kikket på N82, N95/8GB og W960....
- men hvad siger i andre ??
- skal men mon vente på N96, er den værd at vente på ??

Jeg vil have wifi (og VoIP) og meget gerne et godt camera med god flash,
samt meget gerne mulighed for BestPic eller noget lign....

--
P.

Brooke Shields:
Rygning dræber. Og hvis du dør, mister du en meget vigtig del af dit liv.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-04-08 15:01

"P." <p@1234.dk> wrote in

> - ikke de der HTC dimser, for er der andet end bøvl med dem ??

Ja, der er meget andet end bøvl med dem - men du har vist dømt dem på
forhånd så der er vist ingen grund til at spilde tid på at fortælle dig om
det ;)

Fra : P.

Dato : 05-04-08 15:29

Hej.

> Ja, der er meget andet end bøvl med dem - men du har vist dømt dem på
> forhånd så der er vist ingen grund til at spilde tid på at fortælle dig om
> det ;)

Det var et spørgsmål, så du ikke de to spørgsmåltegn ?

Jeg tror aldrig jeg har mødt en HTC ejer der ikke har kunne fortælle
historier om at den låser og genstarter osv. osv. i tide og utide.....
Men du kan måske fortælle at det kun er noget der kun skete med de første
modeller på markedet ??

P.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 05-04-08 18:05

"P." <p@1234.dk> wrote in

> [...]
> historier om at den låser og genstarter osv. osv. i tide og utide.....
> Men du kan måske fortælle at det kun er noget der kun skete med de

Jeg har en S710, den første med Windows Mobile 6. Jo, der har da været
problemer med den men overordnet er det en god oplevelse. Jeg gik fra en
Sony Ericsson K610. Den havde også brug for genstarter og lign (den kunne
pludselig ikke læse billeder længere og skulle genstartes for at kunne
det).

De problemer jeg har haft med den har i mange tilfælde været at jeg
forventede nogle funktioner den ikke har (f.eks. copy paste som kræver 3.
parts software) eller at jeg havde installeret programmer der ik virkede
optimalt. F.eks. fik Total Commander telefonen til i tide og utide at tænde
displaylyset uden grund. Derudover er den lidt sløv til nogle ting men det
har jeg også oplevet med andre telefoner - det er vist generelt et
spørgsmål om hvor kraftig en CPU man vil putte og hvor meget batteritid man
vil ofre.

Så alt ialt - HTC har ikke specielt mange flere problemer end andre
telefoner men Windows Mobile er meget anderledes end de gængse Sony
Ericsson/Nokia telefoner de fleste har.

Fra : P.

Dato : 06-04-08 11:29

Hej.

Her er et par citater fra test af HTC´ere...

710:
"I testperioden har vi enkelte gange set, at produktet har låst sig halvvejs
fast. En genstart var løsningen.
Kommunikation med Bluetooth headset virker rimeligt, om end enkelte
forbindelsesfejl opstod.
Samtalekvaliteten er generelt okay. Men det er set, at S710 "bliver træt" og
modtageren får svært ved at høre hvad man siger. Også her løste genstart
problemet. I dagligdagen lærer man og leve med dens små særheder."

Hmmmmm......

730:
"I forhold til S710 (lillebror til S730) er der store forbedringer.
Selvom S730 er en smule sløv, er den stabil. Vi har i testperioden ikke
oplevet, at den er gået ned, eller skulle genstartes for at fungere
optimalt."

Det har de åbenbart med de andre, bl.a. nævnte 710´er...

Dual Touch:
"Systemnedbrud eller genstart er ikke noget Touch Dual gør i."

Det er åbenbart et ellers kendt problem for HTC´erne....

P3600:
"Men den udgave vi testede, fik på et tidspunkt den uvane, at smide
igangværende opkald ud. Når samtaler passerede omkring fem minutter,
forsvandt netværksdækningen. Retfærdigvis skal det sige, at testen blev
foretaget på 3's netværk, og at vores testprodukt, måske ikke var helt
optimeret. Men vil du købe en P3600, så bør du være meget opmærksom på netop
dette punkt."

Hmmmmm.....

X7500:
"Godt forsøg af HTC på, at give smartphonen flere funktioner og ligheder med
computeren, men det har slået fejl. X7500 kan ikke anbefales."

Hmmmm......

Konklution:
En HTC skal det nok stadig ikke være.....

Fra : Kim S

Dato : 05-04-08 23:41

"P." <p@1234.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> historier om at den låser og genstarter osv. osv. i tide og utide.....
> Men du kan måske fortælle at det kun er noget der kun skete med de første

Ehh... Jeg har en S710, og har kun oplevet den er
gået død én gang. Det er der vist ikke mange andre
mærker der kan prale af.... Jeg har haft den et års tid.
Har ikke før været glad for en tlf i så lang tid...
Jeg kan kun anbefale HTC.

Mvh, Kim

Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 05-04-08 21:11

P. skrev:
> [...]
>
> Jeg vil have wifi (og VoIP) og meget gerne et godt camera med god flash,
> samt meget gerne mulighed for BestPic eller noget lign....

Det lyder som det er legetøj du mangler, prøv fætter BR legetøj, de har
" fede telefoner " med store knapper på og mange farver.

Fra : P.

Dato : 06-04-08 08:52

> Det lyder som det er legetøj du mangler, prøv fætter BR legetøj, de har
> " fede telefoner " med store knapper på og mange farver.

Fedt med et seriøst indlæg......
Klovn !

P.

Fra : [6400] Anders

Dato : 06-04-08 08:59

Jeg ville nok vælge N95 el. 8GB udg. hvis du vil have en her og nu.
Ellers så vent til N96 kommer på markedet....

Og lad være med at gå i BR (Børnenes Ragelse)....

Fra : P.

Dato : 06-04-08 11:08

Hej.

Jeg tror nu bare at KEK har ondt i r.... over at nogle folk har kronerne til
at købe noget sjovt for.....

Nå men:
Det er også N95/8Gb jeg hælder mest til lige nu.
Eller måske vente på S/E´s nye X1, men hvorfor kommer S/E dog med en ny
topmodel med kun 3,2mp camera ? hmmmmm......

Jeg har læst at W960 er noget sløv i det, og det er lidt synd, for det er
vist ellers en ret fed telefon, hvis bare hastigheden var med.

P.

Fra : [6400] Anders

Dato : 06-04-08 11:24

Nu er der jo ikke den store forskel på den 'gamle' N95 og den 'nye' N95 8GB.

Der lidt på designet og skærmen er 0.2" bredere på den nye N95, og så er der
selvfølgelig de 8GB.
Men man betaler så lidt i den anden ende, på strømforbruget.

Har selv den gamle N95 og den er jeg godt tilfreds med.
Har hørt noget om, at det skulle være muligt også at sætte 8GB i den gamle,
men
det er ikke noget jeg tror 100% på.
Jeg har 2GB i min og det rækker fint til mig.

Ellers så vent til N96'eren kommer på markedet !