Er K810 en meget skrøbelig model ?
Fra : Niels DD

Dato : 03-03-08 20:22

Lige en lille ting mere, og så skal jeg nok stoppe

Har jeg været meget uheldig, med min K810i ?

Først havde jeg en i en uge, som døde totalt efter at være blevet ladet op.
Så fik jeg en anden, som jeg fik smadret displayet på.
Den skiftede jeg så selv display på, og det fungerede i 3 uger, og nu er den
så død.
Det er to døde K810i på 5½ måned.

Er K810i en meget skrøbelig model ?
Kommer der mon mange til reperation, i forhold til hvor mange der er på
markedet.

Er K810i mon reelt mere skrøbelig end eks. en K750i var ?

Grunden til spørgsmålet er, at jeg overvejer at købe en K810i igen.
Eller måske skal jeg nøjes med en K530 eller K550, hvis de har bedre
holdbarhed.

Har K530 mon egentlig det der dårlige joystick ?

NDD

Fra : Plis[8830]

Dato : 05-03-08 00:49

"Niels DD" <ndd@1.dk> skrev i meddelelsen
> Lige en lille ting mere, og så skal jeg nok stoppe
>
> Har jeg været meget uheldig, med min K810i ?
> Er K810i en meget skrøbelig model ?

Jeg har haft min i godt et år nu uden nogen som helst former for
problemer....måske skal årsaen findes i måden du opbevarer den på??
Jeg har alle dage haft min i tasken i bæltet når jeg var på farten...eller i
holderen i bilen eller sådan......så måske er du bare ikke så sød og rar ved
den som den fortjener....for det er sq en dejlig bamse

Peder

Fra : Niels DD

Dato : 05-03-08 18:03

Hej.

> så måske er du bare ikke så sød og rar ved den som den fortjener....

Nej, det har du sikkert ret i.
Men den første fejl jeg havde var ikke min skyld, telefonen døde ved
opladning.
Anden fejl var selvfølgelig min egen skyld, jeg har bare svært ved at se
hvorfor den virker i op til 5 min. inden den dør hvargang den tændes.

> for det er sq en dejlig bamse

Det er der ingen tvivl om.
Jeg overvejer også stadig, selv om jeg er meget usikker på "kvaliteten", om
det skal være sådan K810i igen.

NDD