Sykronisering af kalender
Fra : Sandra

Dato : 01-03-08 09:45

Hvordan får jeg sykroniseret min kalender på min mobil med computeren ??

Jeg har en nokia N95, 8gb

Jeg har været ude for nogle gange at min kalender på mobilen er blevet
slettet, så vil gerne have noget backup

Jeg har ikke rigtig nogen kalender på min computer, har almindelig Windows
XP.... Ville rigtig gerne at der bare var en mappe i min pc suite som hed
kalender, og jeg så bare kunne sykronisere med den.... ?!

Håber nogle vil hjælpe mig med et råd.....

Mvh fra Sandra

begin 666 icon_smile.gif
M1TE&.#EA#P`/`+,.`/_J`$5%10```/_.`/_)`/^T`/Z=`/_^D__]$_______
MQS,S,___Z__E`````````"'Y! $```X`+ `````/``\```1;T$D9:IW85:;.
M&1<6< @"G(,13$$G""?PIJMVF'$.:@H.GS^"*G #QH*%RB''!!"2`=.B"5@\
G*P/9:[L5K@)906(\%A!VFL&@P3736&J"7/X6!0KXPC##LM0F$0`[
`
end

begin 666 icon_biggrin.gif
M1TE&.#EA#P`/`+,-`$5%1?_J`````/_____.`/_)`/^T`/Z=`/_^D__]$___
MQ___Z__E`````````````"'Y! $```T`+ `````/``\```19L$D):IVXU:40
M(A<&<$D2G,0!3$!GGG"Z:H@IP'<`:LJ;![F""H#XP7"&2E' ;#J3`-M@2AT(
E"E "L$J]JC1:`?>Z`Q,83O*70B 4WF]9IF*H&X89EF4VB0``.P``
`
end

Fra : BorreBoy

Dato : 01-03-08 10:16

"Sandra" <karlebo53fjernfjern@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> kalender, og jeg så bare kunne sykronisere med den.... ?!
>
> Håber nogle vil hjælpe mig med et råd.....

Er du tilfældigvis kunde hos Unotel eller Happii? I så fald, kan du bruge
Zyb. Det bruges til at lave backup af kontakter og kalender. Bruger det selv
og synes det er ret smart

Fra : Jesper Hansen

Dato : 01-03-08 11:25

"BorreBoy" <borreXXX@lucasfilm.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Er du tilfældigvis kunde hos Unotel eller Happii? I så fald, kan du bruge
> Zyb. Det bruges til at lave backup af kontakter og kalender. Bruger det
Man behøver ikke være kunde et bestemt sted for at bruge ZYB.

Alle kan bruge https://zyb.com/, der kan du synkronisere din kalender og
kontakter på mobilen.

Venlig hilsen
jesper c",)

Fra : Spirit

Dato : 01-03-08 10:59

Brug PC suite, et datakabel til din USB port.
i PC Suite er der en synchroniserings Icon.
brug den

((sp

Fra : Sandra

Dato : 01-03-08 13:21

Tak for svarene :)
I pc suite findes ingen kalender, og jeg har ikke noget kalender program
liggende på computeren.
Jeg vil helst have at det ligger lokalt på min computer, er der nogle der
har en ide til et program, gerne et der kunne integreres i pc suite....
Mvh fra Sandra

Fra : Carsten Riis

Dato : 01-03-08 13:31

Sandra skrev den 01-03-2008 13:20:
> [...]
> Jeg vil helst have at det ligger lokalt på min computer, er der nogle der
> har en ide til et program, gerne et der kunne integreres i pc suite....

Brug zyb evt. i samarbejde med Google-kalender.

Så har du alle fordelene af en kalender som ligger lokalt, men sandelig
også fordelen af al mobilitet du kan forestille dig.

Den dag zyb-kalenderen kan implementeres i Igoogle, så goodbye
Google-kalender.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Spirit

Dato : 01-03-08 14:31

You can synchronise a compatible Nokia phone with the following PC PIM
applications:
a.. Microsoft Outlook 2000, 2002, 2003, and 2007

b.. Microsoft Outlook Express / Windows Address Book

c.. Microsoft Windows Vista Calendar and Contacts

d.. Lotus Notes 5.x, 6.x, and 7.0

e.. Lotus Organizer 5.x and 6.x

f..

g.. se ovenstående og se efter du har den nyeste version af PC Suite

h.. den hedder version 6.85.141

i.. det gælder ihvertfald Windows Vista , både Calender og Contacts

j..

k.. hilsen Spirit

l..