TDC og oplåsning af telefoner?
Fra : Ivar

Dato : 24-02-08 14:20

Jeg købte en HTC S710 til min søn i julegave. Det billigste jeg
fandt var med et TDC-abonnement, men den er kun billig hvis jeg
dropper abonnementet efter 6 måneder. Abonnementet er selvfølgeligt
dyrt fordi TDC vil have deres penge ind igen. Jeg har stadig hans
gamle Telmore kort. Det har jeg i sinde at bruge så hurtigt som muligt.

Det er en del år siden, jeg sidst har fået en telefon låst op.
Da ringede jeg blot til et gratisnummer, og efter noget ventetid
fik jeg en kode til at låse telefonen op med.

Hvordan er TDC på det punkt?

Ivar Magnusson

--
Prøv MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/
Hvis du er træt af at Outlook Express ikke finde ud af

Fra : Hauge

Dato : 24-02-08 14:23

Ivar wrote:
> Hvordan er TDC på det punkt?

Samme måde, tog mig 1 minut at få en kode til min N95'er, da den skulle
låses op.

Mvh Hauge

Fra : Anders

Dato : 24-02-08 17:19

Har du prøvet at sætte kortet i telefonen.
Telmore bruger TDC's net.

Jeg bruger selv en simlåst mobil fra TDC men med et Unotel kort i, og det
kører fint.

Selvfølgelig er det da en rar ting, ikke at skulle spekulere på, at ens
mobil er låst....

Fra : Ivar

Dato : 24-02-08 20:59

Anders skrev:

> Har du prøvet at sætte kortet i telefonen.

Det har jeg nu - og det virker
Jeg troede, at låsningen ikke blot var til nettet, men til udbyderen.

Ivar Magnusson

Fra : Claus E Beyer

Dato : 25-02-08 16:07

> Det har jeg nu - og det virker
> Jeg troede, at låsningen ikke blot var til nettet, men til udbyderen.

Tidligere låste man kun til nettet, men efter at der findes så mange
serviceprovidere er man gået over til at låse til udbyderen i stedet.

Claus

Fra : Ivar

Dato : 25-02-08 22:32

Claus E Beyer skrev:

> Tidligere låste man kun til nettet, men efter at der findes så mange
> serviceprovidere er man gået over til at låse til udbyderen i stedet.

Det er så ikke tilfældet her.

Ivar Magnusson

--
Bruger du Outlook Express?