SE K850i - fryser....
Fra : J W Nielsen

Dato : 23-02-08 10:17

Hej...
Til trods for den ganske lune vinter, har vi et problem med subj.: Den
fryser

Spøg til side:
Når telefonen er sat til at låse tastaturet, kan man efter 1/ til 1 time
ikke låse taststuret op. Man kan kun trykke på *, men man kan derefter ikke
aktivere "lås op" på touch-skærmem. Den er helt død.
Eneste mulighed er så, at tage batteriet ud. Det gør min søn ganske mange
gange om dagen.
Et besøg i en lokal telebutik kastede ikke lys over sagen - det blev til en
uengageret sludder for en sladder...
Tænkte på om der måske findes en sw-opdatering. Telefonen er købt på
udgivelsesdagen i DK og har ikke været rørt softwaremæssigt.
Kan nogen af jer give et input til dette (det plejer der ihvertfald) ???

Mvh Jørgen

Fra : Anders

Dato : 23-02-08 10:26

Det kunne da godt tyde på at den skal opdateres, det skal moderne mobiler
med jævne mellemrum idag.

Der medfølger sikkert en CD til telefonen, og på den ligger der noget
software, som skal installeres.
Og der skal du bare følge installationen slavisk.

Har du også et datakabel, så skal det plugges i en ledig USB port, så skulle
du meget gerne få adgang til at få den opdateret, hvis der er kommet
opdateringer.

Fra : BorreBoy

Dato : 23-02-08 10:49

"J W Nielsen" <jorgen@fjern5nielsen.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> udgivelsesdagen i DK og har ikke været rørt softwaremæssigt.
> Kan nogen af jer give et input til dette (det plejer der ihvertfald) ???

Den kan formodentlig opdatere sig selv. Det kan min K810i i hvert fald.
Der er lige kommet ny opdatering:
http://www.mobil.nu/ArticlePages/200802/22/20080222145009_MDK009/20080222145009_MDK009.dbp.asp

Fra : Jakob Griffel

Dato : 25-02-08 18:32

> Den kan formodentlig opdatere sig selv. Det kan min K810i i hvert fald.
> Der er lige kommet ny opdatering:
> http://www.mobil.nu/ArticlePages/200802/22/20080222145009_MDK009/20080222145009_MDK009.dbp.asp

Linket henviser til en opdatering af bl.a. K850. Var det den du mente, eller
ligger der også en til K810? Jeg har forsøgt at opdatet via deres
Updateservice, men der er ingen opdateringer tilgængelig, siger den.

--
Hilsen Jakob

Fra : BorreBoy

Dato : 25-02-08 19:49

"Jakob Griffel" <NOPEgriffel@NOPENOPEprivat.dk> skrev i meddelelsen

> Linket henviser til en opdatering af bl.a. K850. Var det den du mente,
> eller ligger der også en til K810? Jeg har forsøgt at opdatet via deres
> Updateservice, men der er ingen opdateringer tilgængelig, siger den.

Det var K850 jeg mente. Der er ingen ny til K810.

Fra : Jakob Griffel

Dato : 25-02-08 20:19

> Det var K850 jeg mente. Der er ingen ny til K810.

Ok, tak.

--
Hilsen Jakob

Fra : J W Nielsen

Dato : 23-02-08 19:13

Hej igen...
Og tusind tak for hjælpen - vi opdaterede den og indtil videre kører den ok.

Fortsat god weekend
Jørgen