8GB ram til Nokia E90
Fra : John Danielsen

Dato : 22-02-08 13:02

Er der nogen der har prøvet en 8Gb microSD ram i deres Nokia E90 med et
posetivt resultat??

John

Fra : Snakee

Dato : 23-02-08 08:33

John Danielsen skrev:
> Er der nogen der har prøvet en 8Gb microSD ram i deres Nokia E90 med et
> posetivt resultat??

Jeg har ikke selv prøvet det i min, skønt jeg muligvis en dag køber et
8gb selv, men jeg har læst på et forum at nogle har gjort det uden
problemer, formentlig med den seneste FW installeret.

Mit bedste bud, hvis du ikke vil brænde inde med et kort du ikke kan
bruge hvis det skulle være tilfældet, er at købe det over nettet og så
gøre brug af sin 14 dages returret hvis skidtet ikke virker. Så er man
på den sikre side og husk så lige at skrive herinde om det virkede eller
ej så os andre E90-ejere kan undgå at gøre det samme hvis det ikke
skulle virke.

Snakee

--
Mailadressen jeg har i mine beskeder virker uden at man fjerner noget
men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare

Fra : John Danielsen

Dato : 27-02-08 14:47

Tak jeg kaster mig ud i det
/John

Fra : Snakee

Dato : 27-02-08 21:29

John Danielsen skrev:
> Tak jeg kaster mig ud i det

Det var skam så lidt. Husk at skrive om det lykkedes herinde så vi andre
ved det også.

Snakee