Nokia 6300 kamara laangsomt
Fra : Bjarne K.

Dato : 20-02-08 10:31

Kan det være rigtigt, at det tager op til 30-40 sekunder at skifte til
kamara funktionen, bare fordi der ligger en del (550) billeder på mini sd
kortet, eller er der noget galt med denne 6300 ?

Bjarne K.

Fra : Bjarne K.

Dato : 20-02-08 14:17

"Bjarne K." <nej@niet.ne> wrote in message
> [...]
> kamara funktionen, bare fordi der ligger en del (550) billeder på mini sd
> kortet, eller er der noget galt med denne 6300 ?

Hvis nogen er i tvivl er der tale om kamera funktionen (Utroligt den smutter
hele 2 gange)

Bjarne K.

Fra : Uni Bull

Dato : 20-02-08 17:49

"Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev i en meddelelse
> Kan det være rigtigt, at det tager op til 30-40 sekunder at skifte til
> kamara funktionen, bare fordi der ligger en del (550) billeder på mini sd
> kortet, eller er der noget galt med denne 6300 ?

Jeg har tidligere oplevet *meget* stor forskel i hastighed på den samme
telefon, alt efter om kortet var fyldt, eller om der var masser af plads...
--
Uni Bull
Vallensbæk

Fra : Bjarne K.

Dato : 20-02-08 19:23

"Uni Bull" <Noway@here.nu> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har tidligere oplevet *meget* stor forskel i hastighed på den samme
> telefon, alt efter om kortet var fyldt, eller om der var masser af
Tror at der var brugt 0,5gb, men der stadig var 1,5gb ledig plads på kortet.

Da jeg havde overført filerne til PC, var hastigheden forøvrigt normal igen.

Men det er sikkert bare noget man må affinde sig med.

Bjarne K.