Høj opløsning
Fra : Kristian

Dato : 17-02-08 13:34

Hej

Min nuværende nokia E60 kan vise 352 x 416 pixler på skærmen.
De fleste andre jeg kan finde kan kun vise 240 x 320 pixler!

Det er totalt lækkert at min telefon kan vise meget lille skrift og
mange detaljer på den ellers ikke så store skærm.

Hvor finder jeg en telefon med en ligeså god skærm. Bemærk at det er et
krav at den har indbygget WLAN.

Mvh
Kristian Ørmen

Fra : Snakee

Dato : 18-02-08 00:39

Kristian skrev:

> Hvor finder jeg en telefon med en ligeså god skærm.

Hos en passende forhandler går jeg ud fra

Snakee

--
Mailadressen jeg har i mine beskeder virker uden at man fjerner noget
men den skifter jævnligt. Sendes der besked via mail vil jeg svare

Fra : Rune Zedeler

Dato : 20-02-08 16:18

Kristian skrev:
> Hvor finder jeg en telefon med en ligeså god skærm.

På telekædens hjemmeside: http://butik.tkmobil.dk/site/specifikationer.asp

Vælg "display" under avanceret søgning.

-Rune