Bluetooth GPS Reciever til N73
Fra : NFE

Dato : 12-02-08 16:42

Hej NG....

Tænker på at investere i en Bluetooth GPS reciever til min Nokia N73 - Er
det bedst at købe en original Nokia el fungerer de lidt billigere recievere
ok eks http://www.mytrendyphone.dk/shop/flaircomm-bluetooth-gps-7635p.html

Mvh NFE

Fra : Anders

Dato : 12-02-08 17:00

Du kan sagtens bruge den der du linker til.
Man er ikke tvunget til at bruges Nokia's egne produkter.

Billige recievere fungerer i mange tilfælde ligeså godt, som de lidt dyrere.

Fra : Lars

Dato : 12-02-08 22:13

Anders skrev:
> Du kan sagtens bruge den der du linker til.
> Man er ikke tvunget til at bruges Nokia's egne produkter.
>
> Billige recievere fungerer i mange tilfælde ligeså godt, som de lidt dyrere.

Og i endnu flere tilfælde er det modsatte tilfældet - det kan man bare
ikke bruge til en skid, hvis påstanden bare fremsættes og ikke
underbygges på en eller anden vis.

Det kan som ved alle varer betale sig at undersøge kvaliteten inden køb,
for at se, om man ikke kan få et meget bedre produkt for en lille merpris.

Man vil f.eks. opnå hurtigere start/reaktionstid, bedre modtagelse og
længere driftstid med en Holux M-1200, der i øvrigt kun fylder halvt så
meget i bredden. Men den er så også lidt dyrere (100 kr.) købt i en
dansk netshop.

Fra : Spirit

Dato : 12-02-08 22:22

holux GPSlim 236 (bruger den selv)
der er måske en noget nyere udgave.

/s..

Fra : NFE

Dato : 13-02-08 16:37

> holux GPSlim 236 (bruger den selv)
> der er måske en noget nyere udgave.

Gpslim 236 ser fin ud og får fine anmeldelser på edbpriser.dk - kan bare
ikke rigtig se nogen steder at den kan bruges til en N73, men det kan den
vel.....

Mvh NFE

Fra : Spirit

Dato : 13-02-08 21:59