Sybian og MyPhoneExplorer + W960i smartpho~
Fra : Kim J.

Dato : 12-02-08 09:42

Hej,

Jeg håber der er et klogt hoved her som kan hjælpe mig. Jeg har i nogle år
brugt MyPhoneExplorer, som er et stykke kanon software, hvor man kan sende
sms'er fra computeren gennem telefonen. Jeg bruger det i stor stil. Nu er
sagen bare den, at jeg lige har fået en ny Sony Ericsson W960i, skide smart
telefon, men den benytter Sybian styresystemet, og det understøtter
MyPhoneExplorer ikke, øv! og atter øv!

Jeg mangler et godt stykke software, så jeg kan sende sms beskeder via
computeren og over telefonen, håber der er nogle af Jer, som har erfaring
med et sådan stykke software?

På forhånd tak og hygge hejsa her fra
Kim J.

Fra : Lasse Jensen

Dato : 12-02-08 09:46

Kim J. wrote:

> [...]
>
> Jeg mangler et godt stykke software, så jeg kan sende sms beskeder via
> computeren og over telefonen, håber der er nogle af Jer, som har erfaring

Jeg kan ikke hjælpe med et konkret navn, men jeg har set der blive gjort med
en SE P1, så det findes med sikkerhed.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : ai

Dato : 12-02-08 11:37

hvis dit styresystem er symbian, kan du sikkert (muligvis) bruge PC Suite
fra Nokia, jeg bruger det til at sende sms, der er en editor til formålet.
prøv at installere det og se om det virker, Du skal bruge et kabel
fra din telefon og tilkoblet en USB port eller seriel port.
//pa

Fra : CL

Dato : 12-02-08 18:46

ai wrote:
> Du skal bruge et kabel fra din telefon og tilkoblet en USB port eller
> seriel port.

Nej man "skal" ikke BT eller IR er lige så godt

Carsten