"kærestemobilabonnement"
Fra : Leif Neland

Dato : 06-02-08 22:05

Hvad er det billigste abonnement, når der tales *meget* med kæresten, og
næsten intet med andre?

Er der et abonnement, hvor der tales billigt mellem udvalgte numre?

Og det kommer vel ikke teleselskabet ved, om de er familie eller ej
(endnu...)

Leif

Fra : Frank R.

Dato : 06-02-08 22:30

On Wed, 06 Feb 2008 22:05:24 +0100, Leif Neland <leif@neland.dk>
wrote:

>Hvad er det billigste abonnement, når der tales *meget* med kæresten, og
>næsten intet med andre?

Nu ved jeg ikke lige om det er det absolut billigeste, men Telmore har
noget de kalder "Telmore til Telmore" hvor man (pt) betaler 9 kr om
måneden og derefter kan snakke frit til alle Telmorekunder. Efter
efter 30 april er det så 29 kr (svarende til alt over knap 42 min om
månden er gratis snak max 48 timer.).

Ulempen er dog at I begge skal være Telmorekunder.

--
Hilsen
Frank

Fra : snuden

Dato : 06-02-08 23:09

"Frank R." <frankrasx2@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Hvis du vil have meget taletid for pengene er der flere muligheder.

Telia On: tal ubegrænset til andre teliamobiler og fastnet. Samtalen må vare
en time ad gangen. Ingen opkaldafgift. Pris for On er 299,- modparten kan jo
nøjes med et taletidskort fra telia

TDC Mobil: med "fri tale" tilknyttet et eksisterende abonnement kan du tale
gratis til alle der benytter tdc<´s mobilnet. Koster 100,- plus opkaldafgift

Sonofon: Med "fri fritid" kan du for 200 kr om måneden tale 48 timer til
alle net efter kl 18 på hverdage og hele weekenden. Opkaldsafgift 25 øre

Der er også andre, som Happiimobil med minutpriser ned til 10 øre og ingen
opkaldsafgift. Gælder til alle net.

Snuden