Nokia med smart kalender ???
Fra : Brian S Jensen

Dato : 06-02-08 21:01

Hej

Jeg skal ha' fundet en afløser for min N6233, men én betingelse er
at kalenderen (eller rettere, aftalerne) er bedre

Som det er nu, så når der kommer en aftale frem, så har jeg 2 muligheder
nemlig "Udsæt" eller "afslut" - vælger jeg afslut, ja så er den væk og
afsluttet
og vælger jeg udsæt, så bliver den udsat 10 minutter, hvorefter samme
senarie
gentager sig

Jeg ville meget helle at det var ligesom på min game iPaq2210 (og som jeg
har
set på SE-mobiler) at man kan vælge "Udsæt" for derefter at bestemme HVOR
LÆNGE man vil udsætte aftalen (10 min, 1 time, 4 timer, 1 dag osv.)

Findes det på Nokia ???

Mvh.
Brian S Jensen