hej er der en kan svar på det her
Fra : jk

Dato : 03-02-08 22:40

jeg tænker på at køde en Nokia 6110 Navigator men ved ikke om man kan lige
folk i grupper i den så hvis man skal sende noget til manga så er man fri
for at trygge så mange gange ??

jeg tænker fra telefonbogen

Fra : Lars Klintholm

Dato : 04-02-08 00:38

Den 03 feb 2008 skrev jk i dk.teknik.telefoni.mobil:

> jeg tænker på at køde en Nokia 6110 Navigator men ved ikke om man
> kan lige folk i grupper i den så hvis man skal sende noget til
> manga så er man fri for at trygge så mange gange ??
>
> jeg tænker fra telefonbogen

Ja man kan sende til grupper

Hent manualen her:
http://nds1.nokia.com/phones/files/guides/Nokia_6110_Navigator_UG_en.pdf