Back up af Nokia E65?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 03-02-08 20:31

Jeg har lavet en back up af indholdet på min E65 med Nokia PC Suite. Nu kan
jeg desværre ikke finde back up'en på pc'en. Er der nogen der har en idé om
i hvilken mappe back up'en ligger eller evt. hvilket efternavn den har, så
jeg kan søge den ud fra filens efternavn.

Claus

Fra : Max

Dato : 03-02-08 21:09

Hej Claus

> efternavn den har, så jeg kan søge den ud fra filens efternavn.

Mine backup hedder nbu til efternavn.

--
Mvh Max

Fra : Claus E Beyer

Dato : 04-02-08 06:27

> Hej Claus

> Mine backup hedder nbu til efternavn.

Tak for hjælpen. Det lykkedes at finde den.

Inde i mappen ligger der dog to back up filer: En fra i går der fylder knap
7 MB, samt en fra 2. januar 2008 som fylder ca. 147 MB. Den på 7 MB
installerede jeg på telefonen her til morgen efter at have lavet software
update på telefonen i går aftes, og det ser umiddelbart ud til at telefonens
indhold med adresser, bogmærker mv. er blevet reetableret - men hvad er den
store fil på ca. 147 MB mon for en?

Claus

Fra : Martin Arendten

Dato : 04-02-08 21:23

On 2008-02-04, Claus E Beyer <ceb.news@gmail.com> wrote:
> [...]
> indhold med adresser, bogmærker mv. er blevet reetableret - men hvad er den

Kan være den også har taget et evt. hukommelseskort med i backuppen.

/Martin
--
Martin Arendtsen
------------------

Fra : Claus E Beyer

Dato : 05-02-08 07:05

"Martin Arendten" <arendtsen@tux.nerdheaven.dk> skrev i

> Kan være den også har taget et evt. hukommelseskort med i backuppen.

Kunne man forestille sig at det er selve softwareversionen der er med i
back up'en, således at jeg får telefonen nedgraderet til den forrige
softwareversion der var på telefonen, inden jeg opgraderede softwaren.

Claus

Fra : Max

Dato : 04-02-08 21:33

Hej Claus

> er blevet reetableret - men hvad er den store fil på ca. 147 MB mon
> for en?

Start PC-Suite, vælg sikkerhedskopi, og i Content Copier
trykker du på Vis Log, så kan du kikke hvad de to back-ups
du har indeholder.

--
Mvh Max