Nokia PC Suite og Nokia 6300
Fra : Anders

Dato : 01-02-08 06:51

Hej NG'ere

Sidder med et mindre problem....

Vil opdatere min Nokia 6300 og har i den forbindelse invest. i et originalt
datakabel.
Har installeret den medfølgende vers. af PC Suite,og div. drivere, som jeg
bliver bedt om.

Nu kommer problemet...
PC Suite kan finde telefon og kabel, men jeg kan ikke få det til at sync.
med opdateringen

Har prøvet at hente en nyere version på Nokia's hjemmeside, men det samme
sker.

Bruger WinXP Pro m. SP2 og der er inst. vers. 5.50 i mobilen pt.

Fra : C.C

Dato : 03-02-08 06:38

Hej Anders
sidst jeg var inde og kigge, var der pt. ikke noget opdateret software til
6300. Nu skal det lige siges at min 6300 er helt ny. Om det gør en forskel
ved jeg ikke. ver. 05.50 14-08-07 RM 217
Jeg brugte bluetooth.

Hilsen
C.C

Fra : Anders

Dato : 03-02-08 18:33

Har den samme vers. i min, og min er også næsten helt ny.

Derfor skulle programmet melde, at der ikke er en ny version tilgængelig....
Har på fornemmeren at problemet kan ligge i mobilen (opsætnings ting).

TIP: Lad være med at opdatere med bluetooth, får det kræves at forbindelsen
er 100% stabil, og det er bluetooth ikke. Det kan jo gå galt....

Fra : Ejgil Seerup

Dato : 04-02-08 13:49

Jeg bruger USB virker perfekt.

Fra : Anders

Dato : 06-02-08 19:48

Problemet ser ud at til at være løst...
Det var en opsætnings fejl i mobilen, men den er klaret nu (Havde sat
tastatur låsen til).