Synkronisering af kalender i N6110Nav og N~
Fra : ATN

Dato : 27-01-08 18:43

Hvordan synkroniserer jeg lettest de to mobilers kalender med hinanden?

Mvh
Anders

Fra : Jesper Hansen

Dato : 27-01-08 18:47

Du bruger https://zyb.com/

Fra : ATN

Dato : 27-01-08 19:33

"Jesper Hansen" skrev

:>> Hvordan synkroniserer jeg lettest de to mobilers kalender med hinanden?

> Du bruger https://zyb.com/

Tak for hjælpen, men jeg burde nok have forklaret mig mere præcist.

Det drejer sig om to telefoner med hvert sit nummer. Min kærestes og min
telefon. Vi vil gerne kunne synkronisere dem, så vi kan se hinandens
kalendere.

Og ví vil helst ikke gøre det via Outlook Ekspress hvis det kan undgåes.

Mvh
Anders

Fra : ATN

Dato : 28-01-08 08:48

"ATN" skrev:

> [...]
> kalendere.
>
> Og ví vil helst ikke gøre det via Outlook Ekspress hvis det kan undgåes.

Nu fandt jeg selv ud af det.

På min Nokia 6110 Nav går jeg ind under "indstillinger" - "forbindelse" -
"flyt data". Dejligt nemt

Kan af en eller anden grund ikke finde den menu på den anden telefon, men
det er ligemeget, for jeg kan godt flytte data alligevel

Mvh
Anders

Fra : Brian Lucas

Dato : 28-01-08 14:07

På min E65 ligger "flyt data" under "værktøjer"

Mvh. Brian Lucas