Hvis dette ikke er den rigtige NG, er jeg sikker på, at venlige
mennesker fortæller mig, hvor jeg så skal klage min nød!
Jeg har i adskillige år brugt Stofanet som udbyder - Stofa har i
det store og hele fungeret OK, men der har dog specielt på
mailserveren været adskillige problemer.
Siden nytår 2008 har der været mange fejl primært med udgående
mails. Jeg har klaget adskillige gange, og ifølge Stofa skulle
det hænge sammen med en udskiftning af mailservere -
udskiftningen skulle for være gennemført, og meldingen om
problemer er fjernet fra deres hjemmeside, men det virker ikke
tilfredsstillende endnu.
Fejlen har bestået i problemer med at sende mails - af og til har
de ligget i Udbakken i et par timer, inden der er kommet hul
igennem - i enkelte tilfælde op til en hel dag. Der har været
forsinkelser på mailserveren, så mails, der øjensynligt er sendt,
har været flere timer om at komme frem til modtageren.
Fejlmeldingen har f. eks. lydt:
- "Opgaven 'NN - sender' rapporterede en fejl (0x80042109).
- "Opgaven 'NN - sender' rapporterede en fejl (0x800CCC67) : '
Serveren svarede: 421 Too many concurrent SMTP connections;
please try again later.'
- Opgaven 'NN - sender' rapporterede en fejl (0x800CCC6A) :
'E-mail-serveren til udgående post (SMTP) har rapporteret en
intern fejl.
Det er mildest talt træls!
Jeg har flere bekendte, som alle bruger Stofanet, der oplever
samme problem, så fejlen er ikke kun hos mig.
Er der andre, der har/har haft problemet, eller er det lokalt her
i Sydjylland? Er der nogen, der har en løsning på problemet?
--
Else