MS Windows
briani 27239
Jobliste Deativeret ?
Fra : HL

Dato : 14-04-08 10:42

Hej efter jeg har haft en virus på XP kan jeg ikke finde jobliste mere. der
kommer bare en box op hvor der står at adminstrator har deaktiveret jobliste
?? hvordan får jeg det op at kører igen??.

På forhånd tak
Henrik

Fra : Jim

Dato : 14-04-08 12:07

"HL" <ha.lillelund@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Hej efter jeg har haft en virus på XP kan jeg ikke finde jobliste mere.
> der kommer bare en box op hvor der står at adminstrator har deaktiveret
> jobliste ?? hvordan får jeg det op at kører igen??.

Må jeg foreslå, at du kører en reparation af din XP med din inst.CD-rom.

Fra : Knud Erik

Dato : 14-04-08 12:15

"Jim" <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

> Må jeg foreslå, at du kører en reparation af din XP med din inst.CD-rom.

Du kunne lige prøve dette først
http://www.dougknox.com/xp/utils/xp_taskmgrenab.htm

Fra : Per

Dato : 14-04-08 15:10

HL wrote:
> [...]
> mere. der kommer bare en box op hvor der står at adminstrator har
> deaktiveret jobliste ?? hvordan får jeg det op at kører igen??.

Det kan være du har fået noget snavs ind på pc´en - derfor er den joblisten
deaktiveret.

http://www.superantispyware.com

kan fjerne snavsen og har en funktion til at gendanne en uvirksom jobliste -
så den vil jeg anbefale.

mvh. Per