MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Dokumentmappe forsvundet
Fra : Ukendt

Dato : 14-04-08 07:53

Min dokumentmappe på skrivebordet er forsvundet. Hvordan gør jeg den synlig
igen?
W2K.

Stig Bang-Mortensen

Fra : emj

Dato : 14-04-08 08:11

Stig Bang-Mortensen skrev:

>Min dokumentmappe på skrivebordet er forsvundet. Hvordan gør jeg den synlig
>igen?

Opret en genvej til den

Hilsen emj

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-08 10:04

emj wrote:

> Opret en genvej til den

Jeg burde have skrevet at den også er væk i stifinder. Hvordan opretter jeg
en genvej fra noget jeg ikke kan se?

Stig Bang-Mortensen

Fra : Lars E. P.

Dato : 14-04-08 10:16

Mon, 14 Apr 2008 11:03:47 +0200, skrev "Stig Bang-Mortensen"
<sbmsnabelamortensen.mail.dk> :

Har du set om den ligger i Papirkurven?

Hilsen Lars

Fra : Knud Erik

Dato : 14-04-08 12:24

"Lars E. P." <nyheder@SLETplakaten.dk> skrev i en meddelelse
> Mon, 14 Apr 2008 11:03:47 +0200, skrev "Stig Bang-Mortensen"
> <sbmsnabelamortensen.mail.dk> :

> Har du set om den ligger i Papirkurven?
>

> Hilsen Lars

Hej
Prøv om Tweak UI kan få mappen frem i Stifinder
http://www.filehippo.com/download_tweakui/

Knud Erik

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-08 13:58

Lars E. P. wrote:
> Mon, 14 Apr 2008 11:03:47 +0200, skrev "Stig Bang-Mortensen"
> <sbmsnabelamortensen.mail.dk> :

> Har du set om den ligger i Papirkurven?

Ja, det gør den ikke. Den er ikke væk i virkeligheden, kun på skrivebordet
og i stifinder. Når jeg skal gemme et ellerandet kan jeg stadig se mappen.

Stig Bang-Mortensen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-04-08 15:47

Stig Bang-Mortensen skrev:

> Ja, det gør den ikke. Den er ikke væk i virkeligheden, kun på skrivebordet
> og i stifinder. Når jeg skal gemme et ellerandet kan jeg stadig se mappen.

Få åbnet en Gem-boks, og træk derefter Dokumenter-mappen ud på
skrivebordet, så oprettes en genvej. Det er ikke den rigtige løsning,
men den kan vel bruges til en anden giver bedre hjælp.

--
Har du fortalt din far og mor om Ludvigs Hjørne?http://kimludvigsen.dk

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-08 17:22

Kim Ludvigsen wrote:

> Få åbnet en Gem-boks, og træk derefter Dokumenter-mappen ud på
> skrivebordet, så oprettes en genvej. Det er ikke den rigtige løsning,
> men den kan vel bruges til en anden giver bedre hjælp.

Hvad er en Gem-boks?

Stig Bang-Mortensen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-04-08 17:34

Stig Bang-Mortensen skrev:

> Hvad er en Gem-boks?

Hvor kan du stadig se mappen?

--
Synkroniser dine data med Allway Sync. Programmet kan synkronisere
mellem pc og USB-nøgle eller mellem forskellige

Fra : Børge

Dato : 14-04-08 18:00

Kim Ludvigsen skrev:

> Hvor kan du stadig se mappen?

Måske kan dette bruges. Kontrolpanel-Skærm - Skrivebord - Tilpas-
flueben i dokumenter.
Mvh. Børge

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-08 18:17

Børge" <"bmblist\"fjern\" wrote:

> Måske kan dette bruges. Kontrolpanel-Skærm - Skrivebord - Tilpas-
> flueben i dokumenter.
> Mvh. Børge

Kontrolpanel/ Mappeindstillinger/ Vis/ Vis dokumenter på skrivebordet, løste
probelmet.
Tak for det.

Stig Bang-Mortensen

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-08 18:14

Kim Ludvigsen wrote:

> Hvor kan du stadig se mappen?

I den dialogboks der dukker op hvis jeg vil gemme en vedhæftet fil fra OE.

Stig Bang-Mortensen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-04-08 18:32

Stig Bang-Mortensen skrev:

> I den dialogboks der dukker op hvis jeg vil gemme en vedhæftet fil fra OE.

Så er det nok den, jeg kaldte en Gem-boks. Men det er selvfølgelig lige
meget nu, hvor du har fået den rette løsning.

--
Skrot mus og tastatur, i fremtiden kan du styre computeren med stemmen,
tanken - eller dit humør.http://kimludvigsen.dk

Fra : Ukendt

Dato : 14-04-08 18:55

Kim Ludvigsen wrote:

> Så er det nok den, jeg kaldte en Gem-boks. Men det er selvfølgelig
> lige meget nu, hvor du har fået den rette løsning.

Så er Gem-boksen feset ind i denne ende også

Stig Bang-Mortensen