MS Windows
briani 27239
Se raw (CR 2- eos 40d) filer som ikoner i ~
Fra : CanonBonke

Dato : 13-04-08 07:00

Jeg mener det var i denne gruppe jeg fandt et link til
opdatering, så jeg kunne se Canon Raw filer (CR2) i stifinder.
Canon har opfundet et nyt CR 2 format med eos 40d, og denne
opdatering har jeg endnu ikke kunnet finde hos Microsoft.
Jeg bruger pt. Adobe Bridge til at organisere mine billedfiler
med, men den er klodset og tøvende indtil den har indlæst alle
filer i en mappe. Her virker stifinder bedre, men altså ikke hvis
billedfiler fra dette kamera skal ses som ikoner.
Er der nogen der har løsningen?
mvh Knud

Fra : Kurt Lund

Dato : 13-04-08 08:13

"CanonBonke" <knud@wedebo.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> filer i en mappe. Her virker stifinder bedre, men altså ikke hvis
> billedfiler fra dette kamera skal ses som ikoner.

Hej

Canon har noget de kalder Canon Raw Codec 1.2
kan hentes her
http://software.canon-europe.com/products/0010513.asp

Kurt

Fra : CanonBonke

Dato : 13-04-08 08:32

| Hej
|
| Canon har noget de kalder Canon Raw Codec 1.2
| kan hentes her
| http://software.canon-europe.com/products/0010513.asp
|

| Kurt

Tak for linket, men den kører kun i Vista, og min gamle maskine
er kun en XP. Det burde jeg have gjort opmærksom på
mvh Knud

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 13-04-08 18:32

"CanonBonke" <knud@wedebo.dk> wrote in message
> [...]
> filer i en mappe. Her virker stifinder bedre, men altså ikke hvis
> billedfiler fra dette kamera skal ses som ikoner.

Hej.

Hvis du ikke får svar her, så prøv i dk.fritid.foto Der må være nogen med
samme kamera som dig, som måske ved noget.

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern nomorespam ved svar på E-mail.

Fra : CanonBonke

Dato : 14-04-08 14:35

> [...]
|
| Hvis du ikke får svar her, så prøv i dk.fritid.foto Der må være
nogen med
| samme kamera som dig, som måske ved noget.

God ide, Jørgen. Nu har jeg trawlet indlæggene d.fritid.foto
igennem, og det ser i hvert fald ikke ud til at have været
fremme.
mvh Knud