MS Windows
briani 27239
lyd konvertering
Fra : Hans Houmøller

Dato : 12-04-08 20:34

Jeg mangler et program der kan konvertere lydfiler til mp3 - hvad kan
anbefales?
Hans

Fra : Göran Wennerström

Dato : 12-04-08 21:45

"Hans Houmøller" <hanshoumoller@mail.dk> wrote

> Jeg mangler et program der kan konvertere lydfiler til mp3 - hvad kan
> anbefales?

dBpowerAmp

Med dette smarte program kan du lynhurtigt konvertere musikfiler til andre
formater. Du højreklikker bare på filerne, vælger "Convert To" og derefter
format. Så klarer programmet resten.

Venlig hilsen Göran

Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 13-04-08 07:41

Göran Wennerström skrev:

> [...]
> andre formater. Du højreklikker bare på filerne, vælger "Convert To" og
> derefter format. Så klarer programmet resten.

Den der ligger på Deres hjemmeside er da kun en prøveversion - ikke ?.
Det er ikke en gratis software? .
/KE Kofod.

Fra : Göran Wennerström

Dato : 13-04-08 09:45

"KE Kofod / 7100" <dytbaat@hergaardetgodt.dk> wrote

> Den der ligger på Deres hjemmeside er da kun en prøveversion - ikke ?.
> Det er ikke en gratis software? .
> /KE Kofod.

Det ved jeg faktisk ikke, det er en tid siden jeg brugte den, og der blev
heller ikke spurgt om en gratis version.

Den var bare god, derfor skrev jeg indlægget.

Men det er også mange andre der er.

Venlig hilsen Göran

Fra : inismore

Dato : 12-04-08 21:46

Nero Wave Editor

/inis

Fra : Jan Riber

Dato : 12-04-08 23:18

"Hans Houmøller" <hanshoumoller@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Jeg mangler et program der kan konvertere lydfiler til mp3 -
> hvad kan anbefales?

Kan varmt anbefale tunebite. fjerner DRM og "oversætter" op til 9
numre af gangen på en moderne PC. Dog maks til 256 Kbit/s

http://tunebite.com/en/remove_drm/

Ellers er der gratis programmet CDex, der ikke kan fjerne DRM,
men hvor man har mulighed for at lave mp3, med variabel bit
hastighed. Vælg 1.70beta versionen.

http://cdexos.sourceforge.net/?q=download

Vh. Jan

Fra : Max

Dato : 13-04-08 07:44

Hej Hans

> Jeg mangler et program der kan konvertere lydfiler til mp3 - hvad kan
> anbefales?

Hvad type lydfiler drejer det sig om ?

--
Mvh Max