MS Windows
briani 27239
Opdatering af Nüvi map
Fra : Erik K.

Dato : 12-04-08 18:30

Jeg har nu købt en DVD med kortopdatering til min Nüvi 360 (City Navigator
Europe NT 2008) i dyre domme, og så kan jeg sgu ikke få skidtet
installeret!!
Hver gang jeg prøver går processen i stå, idet det meddeles, at Windows ikke
kan finde driverne. - Man henviser så til en fil, som jeg skal downloade,
men når jeg prøver det får jeg at vide, at filen ikke er nødvendig for mit
system! (Vista Home Premium), og så stopper processen der.
Er der nogen der har en løsning på problemet - og er det i det hele taget
den rigtige gruppe jeg spørger i??

På forhånd tak.

Erik

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-04-08 12:31

Det er desværre en kendt fejl i Vista at den somme tider siger den
ikke kan finde USB drivere. I de tilfælde jeg har set virker det
alligevel. Har du kikket under "Computer" om ikke der er kommet et nyt
drev?
Fejlen er rettet i SP1.

Regards Jens Peter Karlsen.