MS Windows
briani 27239
Der er installeret nye programmer.
Fra : Ukendt

Dato : 11-04-08 17:08

Mon man her kan få svar på hvorfor jeg hver gang jeg klikker på START får et
aflangt vindue henover knappen, med teksten: Der er installeret nye
programmer.

Jeg har både hentet, startet og fjernet adskillige programmer, så jeg ved
ikke hvilket program kan være årsagen.

Er der ikke et sted hvor man kan forhindre denne tekst i at komme op???

Med venlig hilsen Mr. Mox

Fra : Knud Erik

Dato : 11-04-08 18:07

"Mr. Mox" <moxyliusatnrdcdotdk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke hvilket program kan være årsagen.
>
> Er der ikke et sted hvor man kan forhindre denne tekst i at komme op???

Højreklik proceslinje => Egenskaber => Menuen Start => Tilpas => Avanceret