MS Windows
briani 27239
installation ms office2003
Fra : Morten Johansen

Dato : 11-04-08 14:35

Jeg kan ikke installerer office 2003 alt kører fint under installation, men
når jeg starter eks word op kommer word frem
hen over skærmen står der "fejl"
Microsoft word er ikke installeret for den aktuelle bruger. kør
installationsprogrammet for at installere programmet. "tryk Ok"
Word lukker ned
Hjælp
Morten

Fra : Morten Johansen

Dato : 12-04-08 05:20

Lige en ting mere pcen kører med win xp med 2 login "Morten adminstrator"
samt en gæst login
under login på "gæst" virker office
håber det hjælper.
der er ingen password installeret.
morten

Fra : jda

Dato : 13-04-08 16:11

Fri, 11 Apr 2008 15:35:17 +0200 wrote Morten Johansen in
dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
> Microsoft word er ikke installeret for den aktuelle bruger. kør
> installationsprogrammet for at installere programmet. "tryk Ok"

Hvis du har mulighed for det (harddiskplads) så prøv at kopiere alle filer
fra CD'en over i en mappe på din harddisk og installere derfra i stedet for
at installere fra CD. På den måde har office adgang til kildefilerne hvis
der skal konfigureres noget for flere brugere
--
Jakob