MS Windows
briani 27239
Dokumenter i start
Fra : Tue

Dato : 11-04-08 13:27

Hej

Hvis man går i start kan man vælge dokumenter og se de sidst åbnede filer.
Er det muligt at slette dem alle på en gang eller vælge det fra.

med venlig hilsen

Tue

Fra : Børge

Dato : 11-04-08 15:09

Tue skrev:
> [...]
>
> Hvis man går i start kan man vælge dokumenter og se de sidst åbnede filer.
> Er det muligt at slette dem alle på en gang eller vælge det fra.

Menuen start-egenskaber-tilpas -avanceret Fjern flueben ved seneste
dokumenter.
Mvh. Børge

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-08 20:22

"Børge" <"bmblist\"fjern\""@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Menuen start-egenskaber-tilpas -avanceret Fjern flueben ved seneste
> dokumenter.
> Mvh. Børge

Hej !

Det kommer nok lidt an på, hvordan systemet er sat op, om det duer.
Ellers er der nedenstående en bat-fil, som jeg har brugt til at løse
problemet.

mvh.

Abricosicus

c:
cd c:\Documents and Settings\'dit brugernavn'\Recent
echo j| del *.*

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 11-04-08 20:28

"Abricosicus" <abricosicus(a)hotmail.com> skrev i meddelelsen

> "Børge" <"bmblist\"fjern\""@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hej !
>
> Det kommer nok lidt an på, hvordan systemet er sat op, om det duer.

Hvordan mener du? Ovenstående forklaring er jo en standardting i windows, så
hvorledes undgår man, at det er sat sådan op?

Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-08 20:52

> [...]
>
> Hvordan mener du? Ovenstående forklaring er jo en standardting i windows,
> så hvorledes undgår man, at det er sat sådan op?

Hej !

Måske hvis man har valgt 'Klassisk version'.

mvh.

Abricosicus

Fra : Ole C

Dato : 11-04-08 20:59

Tue skrev blandt andet:

> Hvis man går i start kan man vælge dokumenter og se de sidst åbnede
> filer. Er det muligt at slette dem alle på en gang eller vælge det
> fra.

Hvis vi taler XP:
Hent TweakUI her:
http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx
- installer og kig under "Explorer".

Er der tale om Vista, ved jeg ikke.....

--
vh
Ole C

Fra : Børge

Dato : 12-04-08 06:48

Ole C skrev:

> Hvis vi taler XP:
> [...]
Hvis det er den klassiske version.Højreklik- Start- Egenskaber- tilpas- ryd.
mvh.Børge

Fra : fix

Dato : 12-04-08 08:29

>>> fra.
User Key:
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\
Explorer]
System Key:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\
Explorer]
Value Name: NoRecentDocsHistory
Data Type: REG_DWORD (DWORD Value)
Value Data: (0 = disable restriction, 1 = enable restriction)

finn

Fra : Tue

Dato : 14-04-08 02:49

Jeg takker for alle hints, jeg kører forresten XP klassisk.
Det er da egentlig underligt at hvis man vælger klassisk kan man kun clearer
og hvis man vælger XP kan man fravælge det.

Tue