MS Windows
briani 27239
Vista opdatering har fjernet musen
Fra : Per

Dato : 11-04-08 07:22

Jeg har en gamer pc med en g5 gamermus. Kører vista 64 bit (pga af ram).

Efter den sidste opdatering er min mus "inaktiv" , har andre oplevet det ?

Skal jeg bare geninstallere vista 64 bit musedriveren ?

Mvh Per

Fra : Jens

Dato : 11-04-08 07:59

> Jeg har en gamer pc med en g5 gamermus. Kører vista 64 bit (pga af ram).
>
> Efter den sidste opdatering er min mus "inaktiv" , har andre oplevet det ?

Jeg modtog 10 opdateringer (Vista 32-bit) den 10-4 og min mus forsvandt,
også i enhedshåndtering.
Efter forskellige forsøg, genstart m.v. hentede jeg en driver hos MS og nu
virker min mus igen

mvh
Jens

Fra : Per

Dato : 11-04-08 09:34

"Jens" <ja@jmail.dx> skrev i en meddelelse

> Efter forskellige forsøg, genstart m.v. hentede jeg en driver hos MS og nu
> virker min mus igen
>
> mvh
> Jens

Tak for hjælpen

Det vil jeg prøve i aften.

Mvh Per

Fra : Per

Dato : 14-04-08 07:13

"Per" <per_mand@edbegenskaber.dk> skrev i en meddelelse

> "Jens" <ja@jmail.dx> skrev i en meddelelse

> Tak for hjælpen
>
> Det vil jeg prøve i aften.
>
> Mvh Per

Det var nok bare at flytte musen til en anden usb port, så virkede den igen.

Bagefter kunne jeg flytte den tilbage til den oprindelige port.

Mvh
Per