Afstand mellem afsnit?
Fra : Jesper F. Jørgensen

Dato : 17-07-01 16:46

2</p>)?

Der skal være luft mellem afsnittene, men ikke så stor som default.
"Line-height" kan gøre det, men det bevirker også, at teksten kommer til at
stå oven i hinanden, hvis det ikke kan stå på en linie.

Mvh
Jesper

Fra : Jørn Andersen

Dato : 17-07-01 17:32

On Tue, 17 Jul 2001 17:46:01 +0200, Jesper F. Jørgensen
<dsl33195@vip.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>"Line-height" kan gøre det, men det bevirker også, at teksten kommer til at
>stå oven i hinanden, hvis det ikke kan stå på en linie.

Indsæt i HEAD sektionen - eller tilsvarende i dit stylesheet:

p {
margin-top: 0.2em;
margin-bottom: 0.2em;
}

- du må selv lege lidt med værdierne, indtil du synes, de passer.

Good luck,
Jørn

--
Jørn Andersen