MS Windows
briani 27239
Nyeste opdatering til filteret mod uønsket~
Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 10-04-08 22:48

Jeg har forsøgt nogle gange at hente Windows update (Vista) til
fileteret mod uønskede emails i Windows Mail. Men pc'en går i baglås
hver gang og må genstartes. Er der noget i vejen med den opdatering?
Har andre oplevet noget lignende? Jeg synes ellers spamfiltret
fungerer sådan nogenlunde.

Venlig hilsen
Kirsten

--

Kirsten Bjørneboe 4652
http://www.varpelev.dk

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 10-04-08 23:23

On Thu, 10 Apr 2008 23:48:02 +0200, Kirsten Bjorneboe
<varpelev-delete@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>hver gang og må genstartes. Er der noget i vejen med den opdatering?
>Har andre oplevet noget lignende? Jeg synes ellers spamfiltret

Jeg har læst på nettet, at der er problemer med KB905866, som
opdateringen hedder. Har nogen fundet en løsning?

Kirsten

Fra : Jan Riber

Dato : 11-04-08 00:27

"Kirsten Bjorneboe" <varpelev-delete@tdcadsl.dk> skrev i
meddelelsen news:oo4tv3hq7662hk50icviedsbhq6gmmbtoq@4ax.com...
> On Thu, 10 Apr 2008 23:48:02 +0200, Kirsten Bjorneboe
> <varpelev-delete@tdcadsl.dk> wrote:

> Jeg har læst på nettet, at der er problemer med KB905866, som
> opdateringen hedder. Har nogen fundet en løsning?

Kiggede lige i mine opdateringer.
KB905866 er installeret på min Vista 15/3-08. Jeg har ikke
observeret nogen problemer her.
Ved godt det ikke var til meget hjælp på dit problem.
Mest ment som info..

Vh. Jan

Fra : Bjarne Chr

Dato : 11-04-08 05:59

> [...]
> hver gang og må genstartes. Er der noget i vejen med den opdatering?
> Har andre oplevet noget lignende? Jeg synes ellers spamfiltret

KB905866 Har ikke givet nogen problemer her.
Jeg har den flere gange i oversigteen bl.a febr-marts-april.
De gange jeg har haft vrøvl med en opdatering
har det hjulpet mig at tømme windows\ temp og
C:\brugere\Dit_Navn\AppData\Local\Temp
Du kan da prøve

--
med venlig hilsen
Bc

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 11-04-08 22:02

On Fri, 11 Apr 2008 06:59:15 +0200, "Bjarne Chr" <Yes@and_No> wrote:

> [...]
>De gange jeg har haft vrøvl med en opdatering
>har det hjulpet mig at tømme windows\ temp og

Det blev ikke nødvendigt. Her til morgen gik alle opdateringer
pludselig fint igennem. Suk - Vistas veje er uransagelige...

Kirsten