MS Windows
briani 27239
Kan man lukke Vistas sidepanel?
Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 10-04-08 22:42

Jeg har fjernet fluebenet i "start sidepanelet når windows starter" i
kontyrolpanelet, menukonet er stadig i tray'en (meddelelsesområde).
Jeg har lukket alle gadgets. Hvordan bliver jeg af med dette
sidepanel? Jeg er dødtræt af det...

Venlig hilsen
Kirsten
--

Kirsten Bjørneboe 4652
http://www.varpelev.dk

Fra : Bjarne Chr

Dato : 10-04-08 22:57

"Kirsten Bjorneboe" <varpelev-delete@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> kontyrolpanelet, menukonet er stadig i tray'en (meddelelsesområde).
> Jeg har lukket alle gadgets. Hvordan bliver jeg af med dette

Højreklik på menukonet og vælg afslut.

--
med venlig hilsen
Bc

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 10-04-08 23:21

On Thu, 10 Apr 2008 23:56:49 +0200, "Bjarne Chr" <Yes@and_No> wrote:

>"Kirsten Bjorneboe" <varpelev-delete@tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen

>Højreklik på menukonet og vælg afslut.

Naturligvis - men så kommer det igen ved næste start

Venlig hilsen
Kirsten

Fra : Bjarne Chr

Dato : 10-04-08 23:33

> Naturligvis - men så kommer det igen ved næste start
>
> Venlig hilsen
> Kirsten
> --
>
> Kirsten Bjørneboe 4652
----
Ikke hos mig
du har jo slået "start sidepanelet når windows starter" fra
så det burde den ikke hvis den stadig gør det.
Så prøv at kigge i Start / Programmer / Start og se om den ligger der.
Bc

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 10-04-08 23:42

On Fri, 11 Apr 2008 00:33:15 +0200, "Bjarne Chr" <Yes@and_No> wrote:

> [...]
>så det burde den ikke hvis den stadig gør det.
>Så prøv at kigge i Start / Programmer / Start og se om den ligger der.

Ups! Den lå faktisk i start-mappen. Det havde jeg ikke tænkt over.
Mange tak. Herligt. Man bliver hurtigt træt af det gejl.

Venlig hilsen
Kirsten