MS Windows
briani 27239
Fejl i Windows Media Player ved DR live
Fra : NN

Dato : 10-04-08 20:38

Hej NG
Når vi forsøger at se DR live får vi følgende fejlmeddelse:

"Der opstod en fejl (fejl - 1072885579):
Windows Media Player kan ikke afspille nogen elementer på afspilningslisten.
Hvis du vil finde
oplysninger om problemet, skal du klikke på panen Aktuel afspiling. Klik
derefter på ikonet ved siden
af hver fil på listeruden."

Der er ikke noget i listeruden der kan klikkes på? Forøvrigt kan vi sagtens
se DVD og høre CD via Windows Media Player.
Har også prøvet at opdatere, men får bare at vide at det er den nyest
version, så...

Nogen der har forslag til hvor vi nu skal "skrue"?

På forhånd tak.
NN

Fra : Peter

Dato : 11-04-08 02:01

"NN" <woer@poiupoiuppio.not.dot.snot.ru> skrev i en meddelelse
> [...]
> version, så...
>
> Nogen der har forslag til hvor vi nu skal "skrue"?

Hvad betyder fejl 1072885327?
Fejl 1072885327 betyder typisk at DRs servere har travlt og at der ikke er
plads til flere brugere. Vi anbefaler at du prøver igen senere på dagen.
Hvis problemet fortsætter kan du kontakte dr.dk tv redaktionen.

PeterB

Fra : Philip Nunnegaard

Dato : 11-04-08 02:09

"NN" <woer@poiupoiuppio.not.dot.snot.ru> skrev i meddelelsen

> Når vi forsøger at se DR live får vi følgende fejlmeddelse:
>
> "Der opstod en fejl (fejl - 1072885579):
> Windows Media Player kan ikke afspille nogen elementer på
> afspilningslisten.

Din beskrivelse lyder som det jeg får når jeg forsøger at se noget på dr.dk.
Det virker fint med Internet Explorer, men ikke med Firefox, der åbenbart
nægter at snakke sammen med Windows Mediaplayer.
I det hele taget er dr.dk efterhånden blevet lige så bruger-uvenlig som
mange af de kommercielle sider. Den er også blevet frygtelig tung at komme
ind på.

Heldigvis bruger de flash på Bonanza, så her har jeg frit browservalg.