MS Windows
briani 27239
PC genstarter i stedet for at lukke
Fra : Benny

Dato : 09-04-08 11:47

Jeg har fået et underligt problem. Når jeg prøver at skukke min computer, så
genstarter den i stedet for. Har nogen et forslag til årsag?

Jeg køre med XP på drev D: og Vista på C:. Fejlen opstår, når jeg prøver at
slukke computeren via XP.
Benny

Fra : Peter

Dato : 09-04-08 11:56

"Benny" <benny@vedfortet.FJERNDETTEORD.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så genstarter den i stedet for. Har nogen et forslag til årsag?
>
> Jeg køre med XP på drev D: og Vista på C:. Fejlen opstår, når jeg prøver

Det er med stor sandsynlighed for gamle Logitech drivere.

PeterB

Fra : Lars E. P.

Dato : 09-04-08 12:46

Wed, 9 Apr 2008 12:46:43 +0200, skrev "Benny"
> [...]

>genstarter den i stedet for. Har nogen et forslag til årsag?
>
>Jeg køre med XP på drev D: og Vista på C:. Fejlen opstår, når jeg prøver at

Kontrolpanel > System > fanen Avanceret > afsnit Start og
genoprettelse > knap Indstillinger.

Fjern hak ved 'Genstart automatisk', så får du en fejlmeddelse uden at
maskinen genstarter.

Hilsen Lars